vBulletin 4 -kehitystyö ja palaute

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Antti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ketjun sivunavigoinnissa nykyisen sivun korostusvärit on huonosti valittu, niistä ei näe nykyistä sivunumeroa juuri lainkaan. Lisäksi se sivunumerolitania ja "Osallistu keskusteluun" nappula rivittyy epäkätevästi päällekkäin.

14xi0c3.jpg

Onko kirjautumisen kestoa lyhennetty melko reilusti? On ainaski mun mielestä jo hieman ärsyttävän lyhyt aika, kun heittää pihalle.

Se on 2 tuntia, turvallinen raja jos kirjautuminen unohtuu päälle yleisessä käytössä olevassa koneessa.
Kotikoneella voi merkata "Muista minut" kun kirjautuu sisään.

Joo toi pari tuntia on ihan sopiva, mutta mulla on nakannut viime aikoina ulos jo alle puolen tunnin. Onko muilla ollu samanlaista ongelmaa?

Nyt lakkas toimimasta mulla sitten postauksen editointi (editointi ei tallennu) ja samoin hymiöt ei ilmesty oikealta sivupaneelista. Flash päivitetty pari päivää sitten.
Muilla sivustoilla selain ja kone pelaa kyllä ihan hyvin eikä tähän ole acenneltu muuta softaa/päivityksiä lähiviikkoina.

Alta puolen tunnin tää nakkaa mut pihalle. Asetus lienee henkilökohtainen, jos muilla ei oo samaa ongelmaa.

Jeps, nyt on niin että nämä namiskat ei toimi mun Win7 toosassa lain (pöytäkone), toimiiko muilla?

Toimii täälläkin, W7 pöytäkoneessa (64bit) sekä läppärissä (32bit)

Mikähän nyt tässä? Mulla sama konfiguraatio kuin follolla mutta eipä vaan pelaa. Ei irtoo hymiöt, ei pelaa editit IE:ssä.
Se menee sitten Mozillan asennukseksi tähänkin koneeseen.

Edit test: Firefox

Edit 2: No niin, eli IE selain oli kuralla ja kun Firefoxin asensi niin avot, kaikki pelittää. En tiedä, mutta siitä ongelmat alkoi kun forumi huusi flash päivitystä, päivitin sen ja sitten kremppas alla mainitut toiminnot. Firefoxilla kaikki taas ok, kuten työläppärissäkin on. Ei vaan viitsi sitä availla siviilikäyttöön enää.
Kiitos avusta ja palautteesta kanssatovereille.

Viimeksi muokattu:
Mikähän nyt tässä? Mulla sama konfiguraatio kuin follolla mutta eipä vaan pelaa. Ei irtoo hymiöt, ei pelaa editit IE:ssä.
Se menee sitten Mozillan asennukseksi tähänkin koneeseen.

Edit test: Firefox
Tarkennuksena siis että mulla pelittää kyllä IE:llä siis molemmissa koneissa.

edit. test W7 32bit + IE...

IE:n versionumero olisi hyvä olla mukana. Monessa sovelluksessa (javascript kirjastoissa, kuten jquery on ongelmia IE 9-11).

Tämä on nyt IE11 ja näyttäisi toimivan. Standard editor

Myös profiilin asetuksilla voi olla merkitystä eli siitä, onko simppeli editointi vai kehittyneempi. (Message Editor Interface: Basic tai Standard).
Lisäksi kannattaa tarkistaa (ja mainita) mitä teemaa/skiniä käyttää eli itsellä default (F1ForumNew)

Viimeksi muokattu:
Mulla tässä 32bit W7:ssa on IE10, 64bit versiossa taas IE11. Molemmissa Flash on ver. 12 (päivitetty juuri) ...

Minulle kävi yhden kerran niin, ettei muokkauksen "Tallenna" toiminut (jos se tapahtui kotona, niin XP, töissä Win 7). Latasin sivun uudestaan ja toimi taas. Jokin hetkellinen hickup siis.

Ketjun sivunavigoinnissa nykyisen sivun korostusvärit on huonosti valittu, niistä ei näe nykyistä sivunumeroa juuri lainkaan. Lisäksi se sivunumerolitania ja "Osallistu keskusteluun" nappula rivittyy epäkätevästi päällekkäin.

14xi0c3.jpg

Just a reminder. Tämä bugi on yhä korjaamatta.

Olin vaihtanut avattaren jokin aika sitten (viikko, pari), mutta nyt se oli kuitenkin muuttunut takaisin. Laitoin nyt taas cousteau kuvan. Jos tuo on moderaattorien mielestä jotenkin liian pervo, niin voisihan siitä varmaan ilmoittaa, niin vaihdan jonkun toisen. Vai oliko tästä foorumista otettu joku backup just silloin takaisin tjsp vai mistä lie johtunut?