vBulletin 4 -kehitystyö ja palaute

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Tukeeko foorumisofta viestien tykkäysominaisuutta?

Eli mielestään hyvää viestiä voisi tykätä. Viestin alareunassa tai jossain sopivassa kohdassa näkyisi laskuri, kuinka moni (ja kenties ketkä) viestistä on tykännyt.

Mielestäni tällainen on varsin hyvä ja käyttökelpoinen ominaisuus, etenkin kun se rajoittuisi nimenomaan positiiviseen palautteeseen. Toki negatiiviselle 'en tykkää' -namiskallekin löytyisi varmasti käyttöä, mutta ehkäpä sen lieveilmiöt eivät olisi niinkään toivottavia.

Tykkäysominaisuuden tarkoitus olisi siis osaltaan korvata ne monet turhat viestit, joissa sisältönä on lainauksen lisäksi lähinnä hymiö, "reps", tms.
komp.
 

Makkonen

Guest
"View First Unread" -namiska ei toimi, jos viimeisin kirjoittaja on ignoressa. Saisiko sitä toimimaan niin että näyttäisi ensimmäisen viestin, jonka kirjoitaja ei ole iggessä?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
"View First Unread" -namiska ei toimi, jos viimeisin kirjoittaja on ignoressa. Saisiko sitä toimimaan niin että näyttäisi ensimmäisen viestin, jonka kirjoitaja ei ole iggessä?
Mahd. pian.

Jos vaan ottasit mut pois iggestä?
 

Makkonen

Guest
Mitähän se Faggis kirjoitti? On iggessä niin en näje tekstejänsä lain.
 

Örfil

Guest
Että limusiini on ovellasi 16:48 ja lähtee 16:50, laita parasta päällesi ja varaa viikoksi vaihtovaatteita Karbialle. Rahaa ei tarvita, maksaa kaiken.
 

Koiruus

Well-known member
Liittynyt
17.9.2009
Viestit
973
Sijainti
Tampere
"View First Unread" -namiska ei toimi, jos viimeisin kirjoittaja on ignoressa. Saisiko sitä toimimaan niin että näyttäisi ensimmäisen viestin, jonka kirjoitaja ei ole iggessä?
Aika usein käy niin, kun tää yks mielenvikanen spämmää foorumin pilalle.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mulla ei ole hajuakaan kenestä te puhutte enkä taida kehdata kysyäkään. Oletan siis, että kyseessä olen minä ja olenkinhankin.
 

Örfil

Guest
Lisäsin juuri henkilön Koiruus listalle "Forumistit, jotka haluat tavata seuraavassa Mansemööttessä". JayR:nhänhän olen jo tavannutkin monesti.

:thumbup:
 
Ylös