vBulletin-päivitys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Antti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
OoPee sanoi:
Moon edelleenkin sitä mieltä että ne sais vaihtaa kaikki takaisin niihin vanhoihin. Sama koskee Post Icons -hymiöitä.

:( :mad: :rolleyes: :cool: ;) :D :confused: :o

Samaa mieltä. Vanhat hymiöt oli selkeitä ja hyviä, ja graafisesti "samaa sarjaa."

Antti sanoi:
Voin yrittää lisätä F1-Forumin oman harmaan headerin myös vbulletinin omaan sinertävään tyyliin, jos kerran jotkut aikovat käyttää sitä vaihtoehtoa.
Olis kyl kiva tosiaan jos sais.

Minne katosi?

Minkälaisilla rituaaleilla saa nykyisin muutetuksi nimimerkin ja avatarin välissä olevan forumistia kuvailevan tekstin? Olenhan tuota muutellut aiemmin useitakin kertoja, mutta nyt ei löydy sellaista hokkua, joka tuohon vaivaan tepsisi. :eek:

Haa.

Olga sanoi:
Minkälaisilla rituaaleilla saa nykyisin muutetuksi nimimerkin ja avatarin välissä olevan forumistia kuvailevan tekstin? Olenhan tuota muutellut aiemmin useitakin kertoja, mutta nyt ei löydy sellaista hokkua, joka tuohon vaivaan tepsisi. :eek:

Oletkos löytänyt tuon kaipaamasi rituaalin ? Mun mielestä tuo sun 'forumistia kuvailevan teksti' on pidentynyt kolmella kirjaimella ???

Vai olenko totaalisesti väärässä ja taas nähnyt unia ???

muokatu: vihreet pois.

Viimeksi muokattu:
Il Tempo Gigante sanoi:
Oletkos löytänyt tuon kaipaamasi rituaalin ? Mun mielestä tuo sun 'forumistia kuvailevan teksti' on pidentynyt kolmella kirjaimella ???
Etsivä löytää! :)

Löytyhän se: User CP -> Edit Profile -> Custom User Title

Mutta mitäpä minä tuota muuttamaan :rolleyes:

OoPee sanoi:
Löytyhän se: User CP -> Edit Profile -> Custom User Title

Mutta mitäpä minä tuota muuttamaan :rolleyes:
Mä en noilla ohjeillakaan löydä sellasta kohtaa, mistä se muutettas. Missä kohtaa sivua ton Custom User Title pitäs olla? (ois kiva tietää oonko mä vaan sokea vai onko sekin nykyään vaan VIPeille?)

Ria sanoi:
Mä en noilla ohjeillakaan löydä sellasta kohtaa, mistä se muutettas. Missä kohtaa sivua ton Custom User Title pitäs olla? (ois kiva tietää oonko mä vaan sokea vai onko sekin nykyään vaan VIPeille?)
Heti ensimmäiselle "tyhjällä" rivillä ko. näytössä

OoPee sanoi:
Munkaan mielestä tämmösissä tilanteissa ei missään tapauksessa kannata jakaa tietouttaan :doubtful:
Kuvittelin kaikkien muiden jo löytäneen sen ja että olen itse porukan ainoa surkimus. :doubtful:

Ria sanoi:

Tossa!

Viimeksi muokattu:
Olga sanoi:
Kuvittelin kaikkien muiden jo löytäneen sen ja että olen itse porukan ainoa surkimus. :doubtful:

No nyt mä löysin sen heti, kun vilkaisin, mutta silloin kun ekan kerran sitä utelit, ei tuo osunut silmään. Olisko sitten muutettu vai olinko vaan puusilmä.

Ria sanoi:

Se oli vain VIPeille, nyt sen pitäisi olla kaikille.

Il Tempo Gigante sanoi:
Jopa on kumma tapaus tämäkin.

Tuota ei vielä klo. 10.30 aikoihin ollu, vaan nyt on ???

Päivitys...

Katso minun edellinen viesti... Pistin sen kaikille niin kuin taisi olla vanhassa versiossakin.