Veikkaa vuoden "yllättäjätalli"

Lisko

Well-known member
Sijainti
Liskola
Ite veikkaisin, että Honda yllättäisi, Williamssin kanssa:idea:

mariko

Well-known member
redbull saa vihdoin siivet selkäänsä ja pyrähtää valmistajien sarjassa sijalle 4....:p

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Spyker on yllättäjä, jos pystyy rökittämään Toro Rosson tai Super Agurin ylivoima-asiakasautot... joko radalla tai oikeussalissa.

Raik'n roll

Well-known member
Sijainti
Espoo, Finland
Jotenkin semmonen kutina että Red Bull saattaa yllättää. Noussee bmw:n kantaan ja saattaa jopa ahdistella hondaa.

dr petrov

Active member
mclaren voittaa molemmat tittelit

alonso voittaa 8 kisaa ja maailmanmestaruuden kimi ja massa voittavat 2 kisaa.......:jaska:

Clarke

The Knights Who Say Ni
Sijainti
Hyvinkää
Bemarilla & Red Bullilla näyttäisi tällä hetkellä ("paperilla") olevan saumat yllättäjiksi. Ainakin uskon, että molemmat tulevat vähintään nostamaan tasoaan viime vuodesta. Renault saattaa myös olla "yllättäjä", vaikka tuskin Soft Compoundin toimesta. Minulla on joka ainoa sormi ja varvas pystyssä Kovalaisen menestyksen puolesta. :thumbup:

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Mikä hiton Spyker?
Mun asiantuntemus huimaa itteenikin.
Ei oo kyllä tullu seuratttuu, pahus soikoon.
Itse veikkaan yllättäjäksi kaikkien dissauksesta huolimatta McLarenin ja alonson.

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
arzipuppy sanoi:
Mikä hiton Spyker?
Mun asiantuntemus huimaa itteenikin.
Spyker on suurimmaksi osaksi sama kuin viime kauden Midland.

pulteri

Well-known member
Pahimmat floppaajat: Ferrari, kovista odotuksista huolimatta talli sukeltaa syvälle ja kaudesta tulee painajainen. Uusi auto on susi, epäluotettava ja hidas, eikä pysy kuskien lapasessakaan. Kuskit ovat hyviä, mutta ennen pitkää tulee turhautumista. Ferrarin muutokset aiheuttavat syvän sukelluksen joka kestää 3-4 vuotta, ikävä kylläkin.:nope:
Toinen floppaaja on bemari. Kohtuullisen viimekauden jälkeen alkaa arki bemarilla, menestykseen ei ole oikotietä.
Menestyjät: McLaren saa vihdoin palikat kohdalleen.
Hondalle ja Toyotalle tulee paras vuosi formuloissa, mutta mestaruuteen ei ole asiaa. Rellu jatkaa omalla tasollaan ja kilpailee mestaruudesta McLarenin kanssa.

Hurmurisija

Well-known member
pulteri sanoi:
Pahimmat floppaajat: Ferrari, kovista odotuksista huolimatta talli sukeltaa syvälle ja kaudesta tulee painajainen. Uusi auto on susi, epäluotettava ja hidas, eikä pysy kuskien lapasessakaan.
Jos se jotenkin floppaa, niin luotettavuudessa, mutta tuskin nopeudessa. Ja eiköhän luotettavuuskin saada kuntoon kauden alkuun mennessä.

Sinänsä kyllä ihmetyttää se, että Ferrarista on viime vuosina luotu sellainen kuva, että se on lähes haavoittumaton. Joskus sekin kuitenkin taas alas tulee.

R.Rosset

Well-known member
Itse veikkaisin McLarenia mestariksi. Kaippa se olisi yllätys(?)

Chip^

Well-known member
BMW ja Red Bulli pärjäävät hyvin, voittavat loppu pisteissä Toyotan, Williamsin yms ja ehkä jompikumpi mersun.