Jotain tämän suuntaista.Toni sanoi:Ferrari yllättää kovasti huonontuneella luotettavuudella.
Miten äkkiä, riippuu siitä kuinka kauas kantaa nyt poislähteneiden vaikutus.
Joskushan on tultava alas päin. Ferrari on ollut huipulla pitkään, miksei siis alamäki alkaisi kun nyt on avainporukka vaihtunut.
Valottaisitko meille muillekkin että mitkähän nuo merkit mahtavat olla?Ja vielä oikeen että kaikki merkit?R.Rosset sanoi:Kaikki merkit viittaavat tällä hetkellä siihen, että Ferrari on pahin pettymys.
Ei kai muita merkkejä ole kuin viime kauden selvästi heikentynyt luotettavuus ja testien hajoamiset. Mutta kuten todettu, tässä on vielä aikaa korjata heikkoudet. Nopeus on varmasti kohdallaan.hurjapäätön sanoi:Valottaisitko meille muillekkin että mitkähän nuo merkit mahtavat olla?Ja vielä oikeen että kaikki merkit?
Niin no, Ferrarin menestystä tai McLarenin alisuorittamista ei voitane pitää suurinakaan yllätyksinä, joten jos yllätystä pitää ennustaaa, pitää ennustaa päinvastaista.Yuri Borzenokóv sanoi:Ihme hourailua ruutu täynnä.
Me myös muistamme Japanin 2006. Samat myllyt (periaatteessa) käytössä ensi kaudellakin.Teemu-84 sanoi:No ovathan Ferrarilla autot levinneet testeissä ja näissä pilipaliajoissa ennenkin. Mutta kummasti ovat kisassa kestäneet. Eihän se nyt niin voi olla että jos Brawn lähtee ja pari muuta äijää vaihtuu niin heti alkaa talli alisuorittaa pahoin. Johan nyt tuollaisessa organisaatiossa on yllin kyllin muitakin jotka ovat rautaisia ammattimiehiä.
Kiitos, nauroin ääneen! Noista Alonson painostamisista tehdään jo taidetta!:thumbup:Toni sanoi:Me myös muistamme Japanin 2006. Samat myllyt (periaatteessa) käytössä ensi kaudellakin.
Lisäksi, minun ennustukseni on aina mennyt niin metsään, niin metsään, että jopa vedonlyönti firmat ne lukevat ja tumppaavat ennustamilleni tapahtumille huippukertoimia.
Eli siis:
Ferrarilla kärsitään luotettavuuspulasta. Auto voi olla nopea, mutta kuten jo Ladan ajoista opimme, maaliin tulisi päästä ennenkuin voi voittaa. Moottori ei kuitenkaan kestä kahta kisamatkaa edes testipenkissä, käsiveivillä...
McLaren tekee jälleen kaiken aivan väärin, mutta kaikki tehdyt virheet jotenkin ihmeellisesti kumoavat toisensa ja Alonso jättää kaikki muut joka kisassa yli kolmella kierroksella. Ajaa vielä itseasiassa koko kauden samalla moottorilla, joka ei suostu särkymään vaikka sitä ajatetaan ilman öljyä ja jäähdytysvettä. Hakataan lekalla, pudotetaan lentokoneesta, kuorma-autosta ja kärrystä ohi kulkeneen Kimin varpaille. Se myös varastetaan Brasiliassa, mutta valmistajan logo saa varkaat hylkäämään sen katulapsille jalkapalloksi. Josta se sitten päätyy moottoriksi taksiin. Tämä taksi kuitenkin hylätään kilparadan lähelle, koska niin nopealla taksilla tienestit jäivät mitättömäksi. Sieltä sen sitten löytää Alonso, joka on mennyt syrjään murjottamaan, ei niinkään kadonnutta moottoria kuin loppunutta kulmakarvavoidetta. Loppu onkin sitten samanlaista Alonson näytöstä. Lehdistötilaisuudessa Alonso sitten kehuu, miten painosti moottorivarkaat hylkäämään taksikuljettajan uransa...
Ei tuo nyt niin rypemistä 2005 ollut.Miss Piggy sanoi:McLaren yllättää, jos nousee tällä kaudella sieltä syvältä suosta, jossa se on rypenyt jo muutaman vuoden...
Se olikin poikkeus...kouvotsvoni sanoi:Ei tuo nyt niin rypemistä 2005 ollut.