Vellulle ja Saijalle pikkuprinsessa!

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Rönsyilee kyllä nyt tää topikki. Itsehän aikoinaan printtasin forumilaisilta tulleet onnittelut, että tyttäreni saa niitä lukea isompana.
Mun mielestä pikku-72:lle ja pikku-Vellulle pitää EHDOTTOMASTI printata toi Mehen kommentti, kaikki muutkin.

72

Well-known member
Ei voi olla totta!!???:eek:
Mikäs tossa on niin ihmeellistä?
Kun mulla on kerran tallella onnittelukortit, miksi siis ei täältä tulleet onnittelutkin. Tallessa on myös onnittelunne mun ja m.a.m.:n häistä, sekä osanotot 7.7.2007 johdosta. Mulle te forumilaiset olette tärkeä porukka, ja autoitte keräyksellännekin meitä uuteen alkuun, puhumattakaan henkisestä tuestanne. Teidän tärkeyden teen selväksi myös jälkikasvulle. Pitkäaikaisia ja hyviä ystäviä täältä on tullut.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mikäs tossa on niin ihmeellistä?
Kun mulla on kerran tallella onnittelukortit, miksi siis ei täältä tulleet onnittelutkin. Tallessa on myös onnittelunne mun ja m.a.m.:n häistä, sekä osanotot 7.7.2007 johdosta. Mulle te forumilaiset olette tärkeä porukka, ja autoitte keräyksellännekin meitä uuteen alkuun, puhumattakaan henkisestä tuestanne. Teidän tärkeyden teen selväksi myös jälkikasvulle. Pitkäaikaisia ja hyviä ystäviä täältä on tullut.
Ei munkaan mielestä mitään ihmeellistä..
Itsellenikin monesta foorumistista on tullut hyvä kaveri tai jopa ystävä ihan livenäkin. Jos ystävät ja kaverit kirjoittavat lapsellesi onnitteluja, niin mitä ihmeellistä on ottaa niitä talteen? :)

Kyllähän perinteiset syntymäpäiväkortitkin yleensä talteen laitetaan. En tiedä onko näin sitten JA:n perheessä..

72

Well-known member
Vellulle ja Saijalle synti tänään klo. 09.12 toinenkin pikkuprinsessa Kätilöopistolla. Koko perhe voi hyvin. Vellu tulee itse kertomaan mitat.

Paljon onnea koko perheelle!

Mangelo

Well-known member
Onnea! Mut eiks toi palindromihomma vähän ohi mene, pitäis laittaa heti uutta putkeen joulukuun yhdenteentoista tähdäten (joka muuten on ihan jees päivä)? Vai miten tiheesti sitä edes on mahdollista...