Veltto Rion välttöyritys

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Veltto välttö on sortunut tänään. Nyt katon Penttiä....varma häviö.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Sekuntiakaan en ole katsonut Riolympiaadeja.
Ei ole edes televiissiota kytketty muuton jälkeen, kun siitä on jalka hukassa.
Edellisessä paikassa oli seinätelineessä, täällä se konsti ei passaa, koska olohuoneen seinät on lasia.
 

Upseeri Jerry Flodin

Kantahenkilökuntaa
Liittynyt
28.3.2014
Viestit
494
Ryhdyn katsomaan olympialaisia kun lajeiksi saadaan arkkitehtuuri, musiikki, kirjallisuus, maalaustaide, kuvanveisto, kiihdytysautoilu, e-urheilu ja voimanosto.
 

Örfil

Guest
Jahas, täällä on otettu esiin selityksenä perinteinen "olen niin kultturelli, etten seuraa urheilua"

:thumbup::thumbup: ja vielä yksi :thumbup:

Mua ei vaan aiemmin kiinnostanut yleisurheilu. Nyt on ääni muuttunut kellossa, tiedä sitten miksi, mutta eilenkin toljotin kaikkea mahdollista telkkarista ja se oli ihan nautittavaa ajoittain.
Lisäksi seuraan kuinka olympiaveikkaukseni haravajärjestelmä realisoituu huikeaksi kisavoitoksi päivä päivältä.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Pätee edelleen.
Tosin paineet kasvavat, meillä on olympiaurheilijan jälkikasvu yökylässä.
Äitinsä eteni kuulemma tänään välieriin kukistettuaan Brasilialaisen vastustajansa. Nyrkkeilyssä.
Nopiaa toimintaa, ilmoittaa 3 minuuttia vuorokauden vaihtumisen jälkeen.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Olikos vanhaan aikaan penkkipunnerrus liikkeenä painonnostossa?
Ei, vaan Müncheniin asti kolmas laji oli punnerus, jossa paino piti nostaa rinnalta suorille käsille suorin jaloin.

Penkkipunnerrus on voimanoston laji.
Jahas, täällä on otettu esiin selityksenä perinteinen "olen niin kultturelli, etten seuraa urheilua"
No just. Minunkin kohdallani kulttuuripuolelta tuntemani ihmiset ovat ihmetelleet, miten minä jotain urheilua seuraan (saati formuloita!). Urheiluseuraajat taas eivät kaikki ymmärrä kiinnostustani taiteisiin. Ikään kuin ne olisivat jotenkin toisensa poissulkevia.
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Olen melko ylpeä itsestäni, kisoja olen seurannut tähän saakka melko tarkalleen en yhtään. Mitä nyt joskus jossakin joku ohimennen on jotakin kisoista maininnut. Mutta en tiedä esim. yhtään mitä lajeja siellä on pelattu, kuka on voittanut mitäkin ja kuinka suomalaiset ovat pärjänneet. Tästä on hyvä jatkaa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Itsekin kuulun siihen parempaan joukkoon, joka ei ole katsonut kisoja vielä lain.
 
Ylös