Veltto Rion välttöyritys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Formulanomi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sekuntiakaan en ole katsonut Riolympiaadeja.
Ei ole edes televiissiota kytketty muuton jälkeen, kun siitä on jalka hukassa.
Edellisessä paikassa oli seinätelineessä, täällä se konsti ei passaa, koska olohuoneen seinät on lasia.

Ryhdyn katsomaan olympialaisia kun lajeiksi saadaan arkkitehtuuri, musiikki, kirjallisuus, maalaustaide, kuvanveisto, kiihdytysautoilu, e-urheilu ja voimanosto.

Jahas, täällä on otettu esiin selityksenä perinteinen "olen niin kultturelli, etten seuraa urheilua"

:thumbup::thumbup: ja vielä yksi :thumbup:

Mua ei vaan aiemmin kiinnostanut yleisurheilu. Nyt on ääni muuttunut kellossa, tiedä sitten miksi, mutta eilenkin toljotin kaikkea mahdollista telkkarista ja se oli ihan nautittavaa ajoittain.
Lisäksi seuraan kuinka olympiaveikkaukseni haravajärjestelmä realisoituu huikeaksi kisavoitoksi päivä päivältä.

Pätee edelleen.
Tosin paineet kasvavat, meillä on olympiaurheilijan jälkikasvu yökylässä.
Äitinsä eteni kuulemma tänään välieriin kukistettuaan Brasilialaisen vastustajansa. Nyrkkeilyssä.
Nopiaa toimintaa, ilmoittaa 3 minuuttia vuorokauden vaihtumisen jälkeen.

Olikos vanhaan aikaan penkkipunnerrus liikkeenä painonnostossa?
Ei, vaan Müncheniin asti kolmas laji oli punnerus, jossa paino piti nostaa rinnalta suorille käsille suorin jaloin.

Penkkipunnerrus on voimanoston laji.
Jahas, täällä on otettu esiin selityksenä perinteinen "olen niin kultturelli, etten seuraa urheilua"
No just. Minunkin kohdallani kulttuuripuolelta tuntemani ihmiset ovat ihmetelleet, miten minä jotain urheilua seuraan (saati formuloita!). Urheiluseuraajat taas eivät kaikki ymmärrä kiinnostustani taiteisiin. Ikään kuin ne olisivat jotenkin toisensa poissulkevia.

Olen melko ylpeä itsestäni, kisoja olen seurannut tähän saakka melko tarkalleen en yhtään. Mitä nyt joskus jossakin joku ohimennen on jotakin kisoista maininnut. Mutta en tiedä esim. yhtään mitä lajeja siellä on pelattu, kuka on voittanut mitäkin ja kuinka suomalaiset ovat pärjänneet. Tästä on hyvä jatkaa.

Itsekin kuulun siihen parempaan joukkoon, joka ei ole katsonut kisoja vielä lain.