PeePee
Team 107
Siinähän paahdat itte papusi, kun Niinistö sirkkelöi kahvinkin korvikkeeksi.
Niinistö paahtaa mopolla. Sirkkelillä rikkoo kellon. Niinistö väkivaltainen! HAAVISTOO!Aaltoja \o/
Iso8 2+0
PeePee 1+0
Olga 1+0
markoj 1+0
Mosse 1+0
Albert Oil 1+0
Sue_me 1+0
Knoukka 0+1
Pyryf 0+1
Uudet sanat:
Niinistö, paahtaa, sirkkeli
...Iso8 kuittasi niin psykedeelisellä kannanotolla, että valinta kohdistui tähän hahmoon. Onnittelut Iso8:lle.Niinistö paahtaa mopolla. Sirkkelillä rikkoo kellon. Niinistö väkivaltainen! HAAVISTOO!
Niin. Tosi avuttomia. Surrrkeita.Me oltiin muut vaan niin huonoja.
Me oltiin muut vaan niin huonoja.
Ja moon vasta oikein huono. Niin huono, ettei enää kannata huonoksi haukkuakkaan.Olga sanoi:Niin. Tosi avuttomia. Surrrkeita.
Enpä uskalla yritää, kun kuitenkin taas naurat mulle jos tai kun mokaan.Jasso, kyllä tää sopii, mut jos saan 7 ennen muita olen 1 viikko Ilves-Fani (niinhän ei käy et voittaisin)
3 sanaa repäisen.... Iso8, hyvä, tuuri
Ps. vaihdoin sanat koska kuullosti tyhmältä.Enpä uskalla yritää, kun kuitenkin taas naurat mulle jos tai kun mokaan.
Enpä uskalla yritää, kun kuitenkin taas naurat mulle jos tai kun mokaan.Ps. vaihdoin sanat koska kuullosti tyhmältä.
En mää naura. Laita vain jos nauran en ilmaise sitä mitenkään.Enpä uskalla yritää, kun kuitenkin taas naurat mulle jos tai kun mokaan.
Yritän huomenna.En mää naura. Laita vain jos nauran en ilmaise sitä mitenkään.
Jätän kommentoimatta suosiolla.Tappara putoaa mestikseen. Ilves mestaruuteen. Iso8 itkee ja pieree.
Onko meillä puolueellinen tuomari?Jätän kommentoimatta suosiolla.
Ei.Onko meillä puolueellinen tuomari?