Albert Oil
Hippi ja juntti
Tilanne on nyt vaan se, että multa uupuu yks sana tuolta. Että mites mites? Ihan vahinko oli.Albert Oil Saa nyt voiton, koska toi vale on niin huvittava...
Tilanne on nyt vaan se, että multa uupuu yks sana tuolta. Että mites mites? Ihan vahinko oli.Albert Oil Saa nyt voiton, koska toi vale on niin huvittava...
Enpäs taaskaan ajoissa ehtinyt. Nyt on syynä edge-yhteys. Tana.Kriisi Tampereella! Jääkiekkoseura Tapparan uudeksi nimeksi Tapola. Pelipaitaan mustamakkaralogo.
Sori mä aattelin oottaa sua, mut aattelin ettet tuu. Sori.Enpäs taaskaan ajoissa ehtinyt. Nyt on syynä edge-yhteys. Tana.
Huoli pois, kaikki me tullaan ennemmin tai myöhemmin jos ei mieskunto sitten lopahda kokonaanSori mä aattelin oottaa sua, mut aattelin ettet tuu.
Ok ens kerral (jos ikinä enää voitan) niin odotan si 2 päivääHuoli pois, kaikki me tullaan ennemmin tai myöhemmin jos ei mieskunto sitten lopahda kokonaan
Ok. Varaa käsipyyhkeitä mukaan. Partnerin tuleminen saattaa olla hänelle itselleenkin yllätys kahden päivän hinkkamisen jälkeen :alppu:Ok ens kerral (jos ikinä enää voitan) niin odotan si 2 päivää
Ehkä Iso8 ei hoksaa ikinä sun mesitsii ja Venttis jämähtää tähän tilanteeseen.Tilanne on nyt vaan se, että multa uupuu yks sana tuolta. Että mites mites? Ihan vahinko oli.
On se nyt perkeleellistä, kun ei osata laskea yhdeksään....:nope:Ehkä Iso8 ei hoksaa ikinä sun mesitsii ja Venttis jämähtää tähän tilanteeseen.
Näin kävi. Voi sentään.
Ok. Varaa käsipyyhkeitä mukaan. Partnerin tuleminen saattaa olla hänelle itselleenkin yllätys kahden päivän hinkkamisen jälkeen :alppu:
Siis oliko hänellä liian vähän sanoja. Ok myönnän, etten laske niitä sanoja koskaa luulen et kaikilla on. No miten toimitaan valitsenko uuden voittajan vai mitem toimitaam?Ehkä Iso8 ei hoksaa ikinä sun mesitsii ja Venttis jämähtää tähän tilanteeseen.
Näin kävi. Voi sentään.
Alppulla oli virheellinen lauseke. Tampere puuttui. Siten ei täytä vaatimuksia tuo.Siis oliko hänellä liian vähän sanoja. Ok myönnän, etten laske niitä sanoja koskaa luulen et kaikilla on. No miten toimitaan valitsenko uuden voittajan vai mitem toimitaam?
Juuri näin pääsi perkeles käymään. Sue on tarkka tyttö. Vai mieskö se on? Niinku Sue Ellen?Alppulla oli virheellinen lauseke. Tampere puuttui. Siten ei täytä vaatimuksia tuo.
Mutta siehän päätät.
Tää oli sen verran outo ja hämmentävä, et voittaa.Ehrnrooth – Ehrnrooth!
ootko nähny TAMPEREEN?
Ehrnrooth – Ehrnrooth!
entä KRIISIJÄÄKIAKON?
Ei se mitään. Opettele laskemaan tampereeseen.Kyllä nyt harmittaa sekä öö tota kismittää.
Sulla oli ehdottomasti paras, mut minä en sille mitään voi et unohit. No muutenkin olet 99,99% koko homman voittaja.Kyllä nyt harmittaa sekä öö tota kismittää.
Ei mua se harmita vaan se, että HAUDI VOITTI! PERHANA!Sulla oli ehdottomasti paras, mut minä en sille mitään voi et unohit. No muutenkin olet 99,99% koko homman voittaja.
AiEi mua se harmita vaan se, että HAUDI VOITTI! PERHANA!