DW
2009-2016
Kokeile huvikses pitää korkkia siinä kuuman veden juostessa, josko sillä aukeisSyvä NNNGGHHHh..
Kokeile huvikses pitää korkkia siinä kuuman veden juostessa, josko sillä aukeisSyvä NNNGGHHHh..
Kolme sanaa sulle: katsoppa tarkemmin.Joko minä olen ihan täystyhmä tai sitten olet unohtanut pienen seikan:
Et sä voi sanoa et voittaja on PekPoy jos se tai kukaan muukaan ei ole tehnyt sun antamista sanoista runoa. Etkä sä ole antanut kolmea sanaa.
Missä ne oikein oli? Olen siis täysityhmä. No voi maksaaaaaaaaaaaaaaaTitta hit, IsoAasi!
Keskiyöstä neljään päivällä?Nyt mä näin ne. Proteistoin! Koska tämä visailu oli siihen aikaan ku minä olin koulussa!! Enkä ehtiny osallistuub. EPISTÄ!
Ehkä, kuitenki epistä!Keskiyöstä neljään päivällä?
Nyt on tähän hätään ihmeteltävä seuraavaa.Ehkä, kuitenki epistä!
Eiköhän se siinä kohdin ole ns. oma moka, jos on täällä vierailusta huolimatta missannut kierroksen olevan käynnissä?Mä tiesin sen kokoajan. En nyt muista kuka sen chatissä sanoi, mut sille terkkuja: Mä tiesin että en voita, ja niin kävi.
Päässäni on tyhjiö. Tangoa en osaa. Lokasuojaan häpeämään menen.Skandaalinkatkun seasta nousevalla kätöselläni asetan uudelle kierrokselle sanoiksi seuraavat kolme:
tyhjiö, tango, lokasuoja