PeePee
Team 107
"Mäkilähdöllä saa Pensseli-Sedänkin hyrräämään!" Koko perheen "leikkipuiston" avajaiset tänään!
Tää voittaa varmana en usko että itse voitan omani oli huono.Avajaiset jäähallissa siellä Pensseli-Setä ja Ojasen Janne. Siitä tulee mäkilähtö.
Ongelmaksi tosin saattaa muodostua tuo kymmenen sanan mittaisuus. Voihan PERNA!Avajaiset jäähallissa siellä Pensseli-Setä ja Ojasen Janne. Siitä tulee mäkilähtö.
Mä aattelin tätä ensin homoeroottiseksi viritelmäksi, kuitenkin tuo Jippii kakkonen ei ilmeisesti liittynyt kilpailuvastaukseen.Jippii kakkonen.
Avajaiset jäähallissa siellä Pensseli-Setä ja Ojasen Janne. Siitä tulee mäkilähtö.
Kapu Haulille voitto!Sirpan neitsyydelle mäkilähtö! Siispä järjestin avajaiset ja vihkijäksi Pensseli-Sedän.
Tilanne:
Balthazar 2
JPP 2
PyryQ 3
Sue_me 3
tmoi 2
Albert Oil 3
Knoukka 2
Bleu 1
FM08 1
Mehe Rienarsuo 3
Melinda 1
Mosse 4
Puolipöhkö 1
Ria 2
Rentta 1
SamiJ 2
kouvotsvoni 1
PekPoy 3
burb 1
Jjusban1
Captain Howdy 1
Ja siis se jippii kakkonen ei liittynyt tarinaan.Ihanaa!
Poliisi, salamanteri sekä penseä.
Jumalauta, nyt puhutaan jo jouluruu'ista ja tavoitteesta myrkyttää allerginen pösilö.Ja siis se jippii kakkonen ei liittynyt tarinaan.
Poliisi on joskus hölmö, kuin salamanteli ja penseä ääliö.
Hä? Minä puhun poliiseista.:doubtful: En tajua mitä sinä haet takaa.Jumalauta, nyt puhutaan jo jouluruu'ista ja tavoitteesta myrkyttää allerginen pösilö.