Hyvä!Poliisi on joskus hölmö, kuin salamanteli ja penseä ääliö.
Ja noi salamantelit joulupuurossa varsinkin on aika häjyjä.
Hyvä!Poliisi on joskus hölmö, kuin salamanteli ja penseä ääliö.
Eikö teillä syödä riisipuuroa jouluaamuna?Hä? Minä puhun poliiseista.:doubtful: En tajua mitä sinä haet takaa.
Joo.... mut nyt on lokakuu.Eikö teillä syödä riisipuuroa jouluaamuna?
ei se siihe liityHyvä!
Ja noi salamantelit joulupuurossa varsinkin on aika häjyjä.
Eikä? Ei oo totta! Mulla on jo kuusi tanassa ja tähti latvassa.Joo.... mut nyt on lokakuu.
tää on jotain vitsiä....Eikä? Ei oo totta! Mulla on jo kuusi tanassa ja tähti latvassa.
Voi vitsin vitsi. :thumbup:tää on jotain vitsiä....
Kyllä mä jo alan oppia nää teijän vitsit.Voi vitsin vitsi. :thumbup:
Hyvä. Pysynee verenpainekin vähän alhaisempana.Kyllä mä jo alan oppia nää teijän vitsit.
Kui?Hyvä. Pysynee verenpainekin vähän alhaisempana.
Kostox! Kuin salamanteli ikään.
ei ole sana miksi joten kostot sulla on housussasKostox! Kuin salamanteli ikään.
Sulla on sitten yksi oikea sana liian vähän tuossa skaba-vastauksessa.ei ole sana miksi joten kostot sulla on housussas
EI JUMALAUTA ENSIN LIIAN PALJON JA SIT LIIAN VÄHÄ, EI VITTU. ei mikää ihme ettei se voitto ikinä tuleSulla on sitten yksi oikea sana liian vähän tuossa skaba-vastauksessa.
HAA!EI JUMALAUTA ENSIN LIIAN PALJON JA SIT LIIAN VÄHÄ, EI VITTU. ei mikää ihme ettei se voitto ikinä tule
EI JUMALAUTA ENSIN LIIAN PALJON JA SIT LIIAN VÄHÄ, EI VITTU. ei mikää ihme ettei se voitto ikinä tule
Nohnohnoh. Nohnohnohnoh. Venttis on rento seurapeli. Me ei Ventsikassa olla ruukattu olla ärreinä. Me on Ventsää pelattu rauhallisin ja iloisin mielin.EI JUMALAUTA ENSIN LIIAN PALJON JA SIT LIIAN VÄHÄ, EI VITTU. ei mikää ihme ettei se voitto ikinä tule
soriHAA!
Jeesus muuttaa veden viiniksi, kouvo muuttaa oluen virtsaksi ja F1-forum saa hyveellisimmänkin ihmisen kiroilemaan.