No sori... ihs en voi muokata enää.. no kumpa se tapparalause sit voittaaNiin montakos sanaa tässä skabassa pitikään olla?
Huomaatko sä, Iso8, että toi Mosse vähän niin kuin laskee leikkiä sun kustannuksella?No sori... ihs en voi muokata enää.. no kumpa se tapparalause sit voittaa
No siis... ÄÄH TAASKo tämä alkaa.......keskustellaan asiasta ku minä olen tuomari ny en ole.Huomaatko sä, Iso8, että toi Mosse vähän niin kuin laskee leikkiä sun kustannuksella?
Ja siinä ohessa on tullut osoittaneeksi, että totta tosiaan: jos sinä saat päättää, niin skaban voittaa sillä että lauseeseen sisällyttää sanat Tappara, Ojanen ja Vettel. Tai ainakin kaksi noista.
Toiseksi päätyi Sue_meRomani tähtäsi mersullaan toppatakkiseen Romanian romaniin, mutta osuikin taksitolppaan.
Lähimmäksi asettamaani tavoitetta ja sen takia tämän erän voittaa...kouvotsvoni!Tähtään elämässäni korkealle!
Todellisuus: hytisen kylmissäni varastetussa toppatakissa taksitolpalla
Tähtäilin taksitolpalla tiikeriäni tankkiin. Toppatakkinen mies tuli näyttämään mallia.
Kyl se voittaa varmana joskus.Ääää....vittu. Ei näköjään Tappara, Vettel ja Ojanen voita mitään.:thumbfh:
Kylvyssä puhelinta latasin, sit oikosulku. Koko kerrostalon sähköt menivätMinusta räpellykseni oli huono, mutta kiitosta
Sanat: Kylpy, oikosulku & lataus.
Eihän noilla voita kuin silloin, kun sä olet tuomarina ja lapsesi isä, Pyfyr, kirjoittaa Vettel, Ojanen ja Tappara.:thumbfh:Nyt sanon epäilijöille, että minusta toi ei ny voita. Joko nyt epäiljät uskois, ettei se aina mene sen mukaan.
Nyt repes nyt repes ihan katki poikki. Vuoden kommentti 2011 löyty. *Menee kasaamaan luunsa takaisin yhteen.Eihän noilla voita kuin silloin, kun sä olet tuomarina ja lapsesi isä, Pyfyr, kirjoittaa Vettel, Ojanen ja Tappara.:thumbfh:
Olen pahoillani aiheuttamastani vahingosta. Anteeksi.Nyt repes nyt repes ihan katki poikki. Vuoden kommentti 2011 löyty. *Menee kasaamaan luunsa takaisin yhteen.
Ei eieieiei nyt ymmärsit väärin, mä halkesin nauruun kommenttisi jälkeen. Et sä vahinkoa muuta aiheuttanut kun sen, et löysin taas uusia lihaksia mahasta.Olen pahoillani aiheuttamastani vahingosta. Anteeksi.