Verizon IndyCar Series 2014

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9199
Olisin toivonut, että Aaro Vainio olisi kääntänyt suuntansa jenkkiradoille, kun tie nousi Euroopassa pystyyn. Vainio kuitenkin esitti ehkä parhaimmat näyttönsä katuradoilta (mm. Monacon GP3-voitto), joita sielläpäin ajetaan runsaasti. Rahoitushan tuossakin toki oli esteenä.
 

Nzap

Well-known member
Liittynyt
13.12.2008
Viestit
806
Sijainti
Wrocław
Simon Pagenaud Penske-tallin neljäs kuski ensi kaudella.
Kiinnostavaa että myös Penske ottaa neljännen auton käyttöönsä.
Toivottavasti kuitenkin pienemmät tallit vieläkin pärjäisivät vaikka nyt gridiltä löytyy 12 autoa jotka ovat joko Penskejä, Ganasseja tai Andretteja.

Newgarden voisi olla kiinnostava yllättäjä ensi kaudella, jos häntä nyt enää yllättäjäksi voi nostaa.

Ja vaikka onkin epätodennäköistä, niin toivoa sopii että ovaalimäärä nousisi noin sellaiseen määrään että ajettaisiin puolet kisoista ovaaleilla ja sitten toiset katuradoilla/kilparadoilla.
Sellainen kristillinen jako sopisi todella hyvin. Jos saisi esim. Miamin ja Chicagon takaisin niin olisi jees. Sääli vain että aina jotain skismaa löytyy Indyn ja rataomistajien välillä.
 
Viimeksi muokattu:

korona

Well-known member
Liittynyt
5.7.2011
Viestit
643
Eiköhän se täytetä. Jos Mikey löytää autoon rahoituksen niin varmaan paikan saa joku Wilson/Briscoe (joka kyllä maailman tylsin vaihtoehto...). Jos kuskin taas pitää tuoda osa budjetista niin ainakin Daniel Abt voisi olla vahvoilla kun kaveri on jo ajellut siellä testiä, ja Andretilla DHL-connection on jo olemassa.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8645
Sijainti
Helsinki
Mitäs nyt tapahtuu viimeiselle Andretti-autolle? Tuleeko joku muu sisään vai ajaakohan he vain kolmea autoa ensi kaudella?
Tällä hetkellä näyttää siltä, että Andretti Autosport ajattaisi kolmea autoa ensi kaudella, Voivathan he nostaa Indy Lightseista Zach Veachin tai Matthew Brabhamin
 

Nzap

Well-known member
Liittynyt
13.12.2008
Viestit
806
Sijainti
Wrocław
Voiko joku hieman valaista mua tässä aero-kit uudistuksessa?

Miten sen itse olen ymmärtänyt että molemmat moottorivalmistajat tekevät molemmat aero-kitin, mutta tekeväktö ne uudet sekä katuradoille ja ovaaleille, vai jääkö ovaaleille vanhanmalliset autot?
Myöskin tekevätkö he vain yhden aero-kitin jotka kaikki sen moottoreilla ajavat joutuvat käyttää, vai tekevätkö he monta vaihtoehtoa joista teamit sitten voi valita parhaansa mukaan jokaiselle radalle?

Ja vielä viimeiseksi, miksi nämä aero-kitit tulevat ensi kaudelle? Ja mitä muita isoja sääntöuudistuksia on tulossa ensi kaudeksi?

Saisi tuo kisakalenterikin joskus varmistua. Pari ovaalia lisää olisi jees, mutta ei näköjään ainakaan ensi kaudeksi määrä nouse.
 

K. August

Well-known member
Liittynyt
25.11.2010
Viestit
2405
Käsittäkseni aerokittejä yksi per moottorinvalmistaja. Tai siis kaksi, pitkille ovaaleille toisenlainen aerokitti. Vanhat jäävät kokonaan syrjään.

Sellaista luin, että aerokittien tarkoitus on kustannustehokkaasti tuoda näkyviä eroja autojen välille. Eli ei koko rungon kehitystä vapauteta, mutta ne näkyvät osat. Jonkin verran tulee vaikutusta suorituskykyyn valmistajien välillä, mutta myös ulkonäköön ylipäänsä, Chevyn ja Hondan erottaa muustakin kuin tarrasta moottorinkatteessa.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18377
Jos Carlos Huertasin kotisivuun uskomista niin IndyCarin seuraava osakilpailu ajettaisiin helmikuun lopulla Dubain katuradalla, samana viikonloppuna käydään myös Daytona 500.
 
Ylös