Paikan päällä olevat henkilöt ovat arvelleet että siellä oli noin 15k katsojia paikalla (ja läheisen kaupungin lehden mukaan noin 20k) . Monet vain halvimmissa paikoissa jotka ei Tv-kuvista näkynyt.
Ja itse olen sitä mieltä että yksi tälläinen tasaisempi "pack"-racing ovaalia mahtuu joka vuosi kalenteriin.
Kisahan oli aika hyvin jo hajautunut ennen ensimmäisiä keltaisia, mutta kun sen jälkeen niitä tuli aika monta peräjälkeen niin sitä hajautusta ei enää tullut.
Fontana on muutenkin hyvä rata sille jos jossain tätä pack-racingiä on. Nuo viivat helpottavat hyvin kuljettajia eri linjoista joista on sitten pidettävä eikä lähteä haahuilemaan minne sattuu.
Itse tykkäsin kisasta kovasti, mutta itsekin olin aika loppu kisan jälkeen sitä vain katsoessa.
Tossa vielä linkki paikallisen lehden juttuun jossa tuo 20k lukema tulee esiin:
Ja itse olen sitä mieltä että yksi tälläinen tasaisempi "pack"-racing ovaalia mahtuu joka vuosi kalenteriin.
Kisahan oli aika hyvin jo hajautunut ennen ensimmäisiä keltaisia, mutta kun sen jälkeen niitä tuli aika monta peräjälkeen niin sitä hajautusta ei enää tullut.
Fontana on muutenkin hyvä rata sille jos jossain tätä pack-racingiä on. Nuo viivat helpottavat hyvin kuljettajia eri linjoista joista on sitten pidettävä eikä lähteä haahuilemaan minne sattuu.
Itse tykkäsin kisasta kovasti, mutta itsekin olin aika loppu kisan jälkeen sitä vain katsoessa.
Tossa vielä linkki paikallisen lehden juttuun jossa tuo 20k lukema tulee esiin:
http://www.dailybulletin.com/sports/20150627/many-many-race-fans-missed-great-indycar-race-maybe-last-at-fontanaThe crowd estimation, it is track policy not to announce the final number, was 20,000. There were plenty of good seats available in the grandstand and in the infield. And the drivers noticed.
Viimeksi muokattu: