Hinchin tuuraaja Ryan Briscoe lähtee Newgardenin rinnalta.Ei taida Hinchtownin pormestari olla ajokunnossa ihan vielä.
http://www.rojadirecta.me/goto/megatvhd.in/channels/1.phpStriimeistä tulee jenkkipesistä. Onks kisa jo alkanu? Onko striimilaitoksen sentraali-santra kytkenyt väärän kaapelin?
Kts. :thumbup:http://www.rojadirecta.me/goto/megatvhd.in/channels/1.php
Tuo tuntuis toimivan.
Nzap;2562078No onhan Montoyalla ollut aika surkea päivä myös tänään sanoi:JPM lopulta 4:s ja Dixon 7:s, eli lopulta erinomainen tulos JPM:lle. Castroneves ja Rahal podium-sijoituksillaan nousivat Powerin ohi.
Tuostakin syystä toivon Fontanaa ensi kauden päätöskisaksi.Sonoma tulee olemaan iso vaikuttaja kun tulee jostain syystä sieltä tuplapisteet.
Tai jonkun muun ovaalin. Mutta Fontana sopii loistavasti (ja nehän ovat hieman uhkailleet lähteä jos finaalia eivät saa).Tuostakin syystä toivon Fontanaa ensi kauden päätöskisaksi.
Formulafakta: Paljonko F1- ja Indycar-autot eroavat teknisesti?
SPORT > F1 > UUTISET JULKAISTU 14.07.2015 08:42
MTV Sportin tekninen F1-asiantuntija Ossi Oikarinen vastaa:
– Kyllä ne aika paljon eroavat, koska Indy-autossa ei ole esimerkiksi hybriditeknologiaa eli ERS:iä tai KERS:iä. Siinä on se suurin ero. Muutenkin Indy-auton aerodynaamisessa suunnittelussa valmistajat luokittelevat niihin erilaisia aeropaketteja, joita tiimit saavat ostaa. Se on hyvin erilainen toimintamalli kuin formula ykkösissä, jossa jokainen tiimi tekee aeropakettinsa itse. Indy-auton ajattaminen on paljon edullisempaa kuin formula ykkösissä.
Myös Nascareissa on tunkki edelleen käytössä.E2: Ja muuten F1-autot lienevät ainoita ammattilaistason kilpa-autoja joita nostetaan tunkilla. IndyCar-autoissa on GT -ja touring-autoista tutut paineilmatoimiset tassut.
Aina oppii jotain uutta. En NASCARia seuraa, niin en tuota tiennytkään. Muistin sarjan varikkokäynneistä vain painovoimaisen kannun.Myös Nascareissa on tunkki edelleen käytössä.
Olen kerran ollut tilaisuudessa ajaa muutaman kierroksen 600- hevosvoimaisella racing schoolin yksipaikkaisella 1.5 mailin ovaalia, ja voin vakuuttaa että jo se tuntui sekä päässä, käsissä että selässä!Ajaa 1.4 km (kallistukset 12-14 astetta) mittaisella ovaalilla 295 km/h, kierroksesta toiseen, toisen, toisheen, tuossheen, ja tössöön...
Vaadin kaikki ajattelemaan miltä moinen leikki tuntuu.
Kunpa Kimi "Hömelö" Räikkönenkin olisi IndyCar-karavaanin kanssa ensi vuonna täällä: