Veroilmoitus 2009

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Kolmeen veroilmoitukseen tuli laitettua 3100 kotitalousvÄhennykseksi ja yhteen vajaa 600.

Käytännön vaikutus tullee olemaan noin 6000 + 1100.

mut oli pieni ylläri, että kiinteistöveron saa laittaa vähennyksiin, jos vuokraa asuntoa eteenpäin :eek!:

edit: oho, oli yks ae päässyt läpi (kun kännyn kirjoituskieli oli jotenkin vaihtunut Dansk:ksi :doubtful:)

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Millos sieltä verovirastosta osaa odottaa seuraavaa veroehdotusta vai tuleeko se suoraan jo päätös sitten? Eipä ole ikänään ennen tarvinnut tehdä muutoksia.

FO110K

Banned
Millos sieltä verovirastosta osaa odottaa seuraavaa veroehdotusta vai tuleeko se suoraan jo päätös sitten? Eipä ole ikänään ennen tarvinnut tehdä muutoksia.
Yleensä uusi päätös. Siitä voi sitten valittaa muistaakseni vielä saman tien.
(ja kerkee vielä tän loppuvuoden hommaan yleensä)

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kolmeen veroilmoitukseen tuli laitettua 3100 kotitalousvÄhennykseksi ja yhteen vajaa 600.

Käytännön vaikutus tullee olemaan noin 6000 + 1100.

mut oli pieni ylläri, että kiinteistöveron saa laittaa vähennyksiin, jos vuokraa asuntoa eteenpäin :eek!:

edit: oho, oli yks ae päässyt läpi (kun kännyn kirjoituskieli oli jotenkin vaihtunut Dansk:ksi :doubtful:)

Mä olisin voinut pistää 600, mutta jätin laittamatta.
Valtio tulee tarvitsemaan sitä rahaa kipeämmin kuin minä.
Vitun pässinpäät. Ollaan kohta konkurssissa (valtiona - en yksityishenkilönä), koska kukaan ei ala oikeasti merkittäviin toimenpiteisiin jolla tämä yhä kasvava velkaantuminen saataisiin loppumaan. Urpot!

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Mä olisin voinut pistää 600, mutta jätin laittamatta.
Valtio tulee tarvitsemaan sitä rahaa kipeämmin kuin minä.
Vitun pässinpäät. Ollaan kohta konkurssissa (valtiona - en yksityishenkilönä), koska kukaan ei ala oikeasti merkittäviin toimenpiteisiin jolla tämä yhä kasvava velkaantuminen saataisiin loppumaan. Urpot!
Mitä luulet, että minkätakia mä laitoin noita neljälle veroilmoitukselle?

Ne kentät, mihin noita lukemia merkitään, on niin lyhyitä.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Kristillisellä tasajaolla vähennyksiä maksimaalisesti jakamalla ylimenevät muillekin.
Ei mennyt ihan kristillisesti, mutta vähän sinnepäin. Meni oma-napa-lähinnä periaatteella sen verran kuin kullekin lomakkeelle sai lukemia laittaa.

Käytännössä varmaan noin 2500€ osuus jää hyödyntämättä. Eli sen verran pistin Puolipöhköä paremmaksi ja autoin Suomea lamassa tai sen alla.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Minäkin olen vielä hyvä ihminen, kun en ole tuota 69-verovähennystä saanut väännettyä vielä loppuun asti.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Käytännössä varmaan noin 2500€ osuus jää hyödyntämättä. Eli sen verran pistin Puolipöhköä paremmaksi ja autoin Suomea lamassa tai sen alla.
"Jätit" vähentämättä sen mitä et olisi voinut mitenkään vähentää?
Tolla periaatteella mäkin "jätin" vähentämättä aika isoja summia, joita verottaja ei hyväksy vähennyksiksi. :eek:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
"Jätit" vähentämättä sen mitä et olisi voinut mitenkään vähentää?
Tolla periaatteella mäkin "jätin" vähentämättä aika isoja summia, joita verottaja ei hyväksy vähennyksiksi. :eek:
jos ei oo tarpeeksi tuloja, niin vähennykset jää käyttämättä. Jos olisi ollut enämpi tuloja, niin olis saanut käytettyä vähennykset paremmin. Menoja oli joka tapauksessa ja ne oli vähennyskelpoisia.

Mitä sellaista jätit vähentämättä, joka johtui siitä, ettet ansainnut riittävästi?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Onneksi ei jäänyt ihan viime tippaan. Just sain kuittauksen, että tiedot menivät perille. Huh. :eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Eräänlainen keväänmerkki tämäkin. Verottaja muisti kirjeellä. Lupasi pyytämättä palautusta reilut neljäsataa. :ahem: Pitänee tilata vähän lisää palautusta.

Mites muilla?
Nysse sitten sai valmiiksi verotuspäätöksen. Lopputulos oli ihan ok. Aina sitä vaan on niin tyytyväinen, kun saa omia rahojaan takaisin - korkojen kera. :ahem: