Veroilmoitus 2009

Örfil

Guest
Mätkyjä oli alustavasti n. 1800 e.

Vappupashat housuissa odotan että meneekö meriselitykset läpi tänäkin vuonna, ja kääntyy voiton puolelle kuten viime vuonna.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Tulis ny se persanan päätös, vähän tässä jännittää tuleeko yli vai ali 4ke takas :D

jjv

Arschloch
Eikä tänne!!! Ensimmäinen kerta, kun veroehdotusta jouduin korjailemaan ja vähän jänskättää onnistuiko...tulisjoperkele!

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Sama mulla. Ekaa kertaa korjailin. Tänään posti toi lapun, hiukan toista tonnia tulee.

jjv

Arschloch
Tulipas. 2092,01 euroa palautusta. Melkein 10% mun bruttovuosituloista, vaikka ennakonpidätysprosentti oli 15. Oi Suomi on! :thumbup:

Onko nyt jo kaikille tullut?

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Tuli eilen. Olivat sitten jättäneet vähennykset kuolinpesien ilmoituksista kokonaan pois. Kysymättä ja yllättäen. Vitun idiootit.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Tänään tuli. Selitykset menivät läpi ja mätky kääntyivät pieniksi saataviksi. Jotain positiivistakin tässä päivässä

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Tuli eilen. Olivat sitten jättäneet vähennykset kuolinpesien ilmoituksista kokonaan pois. Kysymättä ja yllättäen. Vitun idiootit.
Soitinpa tänään veroviranomaisille ja kysyin. Vedän ylläolevan tunteenpurkauksen takaisin. Olen itse.

Olin siis yrittänyt tehdä kotitalousvähennystä kahden kuolinpesän veroilmoituksessa, vaikka kyseiseen vähennykseen on oikeutettuja vain luonnolliset henkilöt (ja kuolinpesät kuolinvuoden aikana). Kotitalousvähennys töistä ei siis mennyt läpi. Mutta samassa puhelussa sitten selvisi, että pystyn tekemään vähennyksiä KAIKISTA kunnossapito- ym. kustannuksista :thumbup: ja että vähentämättömät osat siirtyvät seuraaville vuosille :thumbup:

Täytyypä tutkia taas noita ohjeita tuon suhteen. Jos sais maanantaina / tiistaina ton homman tehtyä viimeistään, niin sen saa vielä hiukan helpommin ja hoidetuksi kuin sen jälkeen. Tavoite olisi, ettei viime vuoden vuokratuloista menisi ollenkaan veroja.

Itselleni tuli reilu 3000 takaisin ja vaimolla reilu tonni.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Uujee. Kuolinpesien yhteensä reilut 1300€ verot muuttui kohtuullisiksi 2x18,76€ veroiksi. Olen kerrassaan tyytyväinen.

Jokos Mehe on saanut postinsa verottajalta?