Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Oho, vain yhdellä osoitteensiirtolapulla oli tällä kertaa varustettu.Hmmh, missäköhän päin Suomea tuo minun lappuni mahtaa olla? Posti kun tulee vähintään kahden kierteen kautta tänne...
393,08€
Oho, vain yhdellä osoitteensiirtolapulla oli tällä kertaa varustettu.Hmmh, missäköhän päin Suomea tuo minun lappuni mahtaa olla? Posti kun tulee vähintään kahden kierteen kautta tänne...
Suosittelen veronkiertoa. Tai voithan sä näytellä kuollutta.Mätkyjä tuli....kolmetonnia....pitäisi saada käännettyä se plussalle noin kolminkertaisesti.
Vähintään puolet verottomana?Tulot näytti olevan kampaamoluokkaa.
Valitettavasti.:frown:
Ois paree tulla, muuten syödään roskikseta.
Kännissä kivempi syödä roskiksesta kuin selvinpäin jossain muualla?Tarkkaan olen laskenut alleni: 41 euroa palautusta. Kyllähän tolla jo kännissä alkuun pääsee.
Ainahan se deeku rahaa pyytää että makkaran saisi ostettua, mutta kuitenkin alkoon suuntaa.Kännissä kivempi syödä roskiksesta kuin selvinpäin jossain muualla?
Minä huomannut bussipysäkin sijaitsevan siellä.Ainahan se deeku rahaa pyytää että makkaran saisi ostettua, mutta kuitenkin alkoon suuntaa.
Yli puolet (68,5) verottomana, kun vero% vaivaiset 31,5.Vähintään puolet verottomana?
Että tuleeko se ilmainen Jallu-puteli vai ei?En minä tiedä. Jotain lappuja tuli kaksinkappalein. Työnsin ne vaimolle, joka toimii myös kirjanpitäjänäni ja oletan 'homman olevan hoidossa'.
Mulle mätkyt/palautukset selviää aina syksyllä.
Joo mustakin veroilmoitus tulis tehdä joka kuukausi. Viittu, joka päivä!Tän vuoden palautuksia 2014 odotellessa... Tänä joulun ei tuu paljoa mitään. Musta veronpalautukset pitäis tulla joka kuukauden lopussa niin ei harmittais