NYT KREISIBAILATAAAAAAAAN !!!Rouvan mukaan lopullinen verotukseni odottaa noutoa postilaatikosta. Olen aivan liian hyvällä tuulella noutaakseni läystäkettä. Pilaanpa fiiliksen vasta huomenissa :ahem:
Kahta euroa vailla sama summa mulla!0,6k€ palautusta, ihan hyvä summa. Taitaa nekin tosin mennä säästöön erään tietyn päivän varalle, jotenka ei niistä nyt hirveemmin nauttimaan pääse...
:thumbup:Kahta euroa vailla sama summa mulla!
Vaimo sai 2.4 k€ takaisin. Taidamme saada joululahjoja tänä vuonna
Tarkoitatko lukemilla kenties housuja?Pääsin melkein Racerin vaimon lukemiin. :ahem:
Pääsin melkein Racerin vaimon lukemiin. :ahem:
Valehteluotsikko oli toisaalla.En tiedä miksi mutta mä oon aina tykännyt markojiista aivan mahdottoman paljon. Pidän häntä jopa parhaana ystävänäni.
Vuoden homoin viesti olikin sitten tuossa. Onnea.Minä sain verotuksessa takaisin Alpert Oilin.
En aio purematta niellä tätä.
No nyt löytyy jo vähän draivia!Vuoden homoin viesti olikin sitten tuossa. Onnea.
Tismalleen samaa tässä pohtinut ja itseäni hävennyt.Pyryf ja Fw - nuo Forumin Kakkosnicki ja WillieGarvin.
No jopas. Arviointini meni pahoin pieleen. Noin 200 €:n sijasta joudunkin maksamaan jäännösveroa vain 37,83 €.Alustavasti näyttäisi tulevan 39,83€ palautusta.
Kunhan vähennän vielä matkakulut ja ilmoitan muut, ehdotuksesta puuttuneet jutut, niin luulisin selviäväni noin 200 € jäännösverolla?