Verotus 2012

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Työhuonevähennys ja elatusmaksut lisätty veroilmoitukseen netissä, eli homma klaari siltä osin.

Örfil

Guest
Hitto, että säikähdin äsken, kun radiossa muistutettiin veroilmoituksen muutostietojen toimittamisesta. Päivän sanottiin olevan tänään. Sekin vielä. Onneksi minulla on vielä viikko aikaa. *huoh*
Onneksi joo, jostain on pakko keksiä vähennyksiä + 3 ke:n edestä.

Lisään veroilmoitukseen ehkä ne kaikki 24 aviotonta lasta ja niiden elatusmaksut?

Örfil

Guest
Parin muijan osalta on isyysasiat vähän epäselviä. Ne voi kyllä mennä Mossenkin piikkiin.

jjv

Arschloch
Työhuonevähennys ja elatusmaksut lisätty veroilmoitukseen netissä, eli homma klaari siltä osin.
Paljos noista elatusmaksuista saa vähennystä? Työkaveri kerran mietiskeli kannattaisko erota ja muuttaa virallisesti mökille. Heillä on kolme lasta.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Veroilmoitus pitäisi täydentää, mutta tottakai tietenkin 'oikean' koneen nettiyhteys ei toimi. Tällä pikkumokkulallisella miniläppärillä ei pysty tekemään mitään asiallista. :mad_old:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Tuli erillinen kirje, jossa teilailtiin selitysten kera vähennyksiäni. Paljon meni kuitenkin läpikin.

Markkinoivat vielä lopuksi, että jos en osaa täyttää ilmoitusta tai on muuten epäselvää vähennysten kanssa, niin he kyllä auttaa. Viittu, ens vuonna vielä ufompia vähennyksiä sisään.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
300€ mätkyjä, tosin olin jo varautunut tähän etukäteen. :eek: (en ollut veroprosentissa huomioinut opintotukien määrää, enkä vaivautunut sitä sitten kesken vuotta muuttamaan)
Mätkyt pieneni 180:ataankahdeksaankymmeneen euroon, hyvä juttu!

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Rouvan mukaan lopullinen verotukseni odottaa noutoa postilaatikosta. Olen aivan liian hyvällä tuulella noutaakseni läystäkettä. Pilaanpa fiiliksen vasta huomenissa :ahem:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Rouvan mukaan lopullinen verotukseni odottaa noutoa postilaatikosta. Olen aivan liian hyvällä tuulella noutaakseni läystäkettä. Pilaanpa fiiliksen vasta huomenissa :ahem:
Mulla oli jo vähän aikaa sitten postissa, ja rouvake kysyi kun oli iltavuoroon menossa ja ehti postit nähdä ennen kuin lähti, että lukeeko. Kyllä siinä sydän hyppäsi kaksi kertaa hutilyönnin, mutta hyvinhän se oli mennyt; ei juuri maksettavaa. Pikkuisen, mutta ei ollenkaan niin että harmittaisi.