Onneksi joo, jostain on pakko keksiä vähennyksiä + 3 ke:n edestä.Hitto, että säikähdin äsken, kun radiossa muistutettiin veroilmoituksen muutostietojen toimittamisesta. Päivän sanottiin olevan tänään. Sekin vielä. Onneksi minulla on vielä viikko aikaa. *huoh*
Raaserihan on Suomenkreikkalainen!Onneksi joo, jostain on pakko keksiä vähennyksiä + 3 ke:n edestä.
Lisään veroilmoitukseen ehkä ne kaikki 24 aviotonta lasta ja niiden elatusmaksut?
Paljos noista elatusmaksuista saa vähennystä? Työkaveri kerran mietiskeli kannattaisko erota ja muuttaa virallisesti mökille. Heillä on kolme lasta.Työhuonevähennys ja elatusmaksut lisätty veroilmoitukseen netissä, eli homma klaari siltä osin.
Noniin!!! Nau vi tookin.:ahem:Johan sieltä pukkas alustavaa päätöstäkin tulemaan.
954 takaisin ja vielä oikaisen työhuonevähennyksen ja elatusapujen verran.
Juuripa näin kävikin. :thumbup:Maksettavaksi ehdottavat vähän yli 30 euroa. Kunhan vähennyksiä ilmoittelen, niin päädyn muutamia satkuja saamapuolelle.
Mätkyt pieneni 180:ataankahdeksaankymmeneen euroon, hyvä juttu!300€ mätkyjä, tosin olin jo varautunut tähän etukäteen. (en ollut veroprosentissa huomioinut opintotukien määrää, enkä vaivautunut sitä sitten kesken vuotta muuttamaan)
Mulla oli jo vähän aikaa sitten postissa, ja rouvake kysyi kun oli iltavuoroon menossa ja ehti postit nähdä ennen kuin lähti, että lukeeko. Kyllä siinä sydän hyppäsi kaksi kertaa hutilyönnin, mutta hyvinhän se oli mennyt; ei juuri maksettavaa. Pikkuisen, mutta ei ollenkaan niin että harmittaisi.Rouvan mukaan lopullinen verotukseni odottaa noutoa postilaatikosta. Olen aivan liian hyvällä tuulella noutaakseni läystäkettä. Pilaanpa fiiliksen vasta huomenissa :ahem: