Verotus vuoden 2017 tuloista

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
Hetkinen...mä maksoin sitten kyllä omien lasteni koulukulut, mutta missä ne muutama muu sitten on kun maksu kuitenkin meni...ei oo näkymy, vai tietääkö verottaja jotain mitä minä en?!?
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
No menkööt töihin.
Täällä puolet jo menikin :thumbup:
...mistä tulikin mieleen, että ei tuo äitiys/vanhempainvapaakaan ihan huono juttu ole.

Ja mitä koulutuksen kustannuksista, niin kyllä lukio "ilmaisensa" kouluna tulee aika paljon kustantamaan. Vähävaraisille tuollakin on käytännön merkitystä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Joo, mutta tuommonen kommunismi on suoraan pois finanssi- ja pörssikuplista.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Ai se on kommunismia, että jokainen maksaa oman koulutuksensa? Veroilla tai suoraan.
Olen käsittänyt hieman toisin.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Ja mitä koulutuksen kustannuksista, niin kyllä lukio "ilmaisensa" kouluna tulee aika paljon kustantamaan. Vähävaraisille tuollakin on käytännön merkitystä.
Huomaa että on käyty ilmainen koulu, kun tuo kirjoitustaitokin on samaa tasoa!:frank:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Sinä kysyit:
Miksi kaikilla markojiin kanssa jarnaavilla menee vati jumiin?

Oraakkeli vastasi:
Koska se vain nyt on niin... olen hyvin pahoillani
Olisin kuvitellut "koska on haluton keskustelemaan koska pitää kaikkia muita idootteina", mutta kelpuutan myös tuon.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Ryhtyminen taloyhtiön puheenjohtajaksi varmisti nykykantani.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Olisin kuvitellut "koska on haluton keskustelemaan koska pitää kaikkia muita idootteina", mutta kelpuutan myös tuon.
-
Sinä kysyit:
Miksi kaikilla markojiin kanssa jarnaavilla menee vati jumiin?

Oraakkeli vastasi:
Selkeä käyttöliittymäongelma. Niin laitteiden kuin ihmistenkin käyttöliittymään tulee panostaa lisää.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Ilmoittelen myös matkakuluja ja erinäisiä palkan lisäksi tulleita tuloja. Koskahan opin tekemään nuo kerran kuukaudessa? Ettei tarvitse toukokuun puolessa välissä silmä tarkkana kyylätä menneen vuoden tiliotteita. Homma etenee kuitenkin.
 
Ylös