Verotus vuoden 2017 tuloista

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Eikös tuossa ole jo alkuun otettu vähennyksiä 750 euron edestä? Minkäs verran työhuoneesta voi saada? Nettiyhteydestä ei paljoa vuositasolla tule.
 

Iso Masa

Anonyymit Kyynikot
Liittynyt
14.11.2005
Viestit
1876
Reilu 1200 eskoa palautusta ja reilu 900 eskoa luovutustappioita haaskattavaksi tuleville vuosille.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Verotukseni vuoden 2017 tuloista oli yli 10 000 euroa, mutta alle 15 000 euroa.
Täällä tekee yhteensä 25000.
Lienen osuuteni hoitanut kun nuo on verottajalle kokonaisuudessaan maksettu.

Ei helv. sehän on noin 150 000 mummon markkaa. Veroa! Keleen kele.
Kyllä taas verottaja riistää rehellistä veronmaksajaa.
 
Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Voikohan hakea alennusta veroprosenttiin, jos päättää kouluttaa, rokottaa ja hoidattaa valtion kustannuksella vain yhden lapsista? Rokotuksista joku onkin sanonut, ettei kaikkia lapsia kannata rokottaa, ne vain, jotka aikoo pitää.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Yksi, jos lasketaan, että tuo toinen on vaimon.
Lukuvuosi maksaa 8935 euroa. Minä maksan veroa 150 000 markkaa. Plus autoverot, arvonlisäverot, sähköverot, varainsiirtoverot, kiinteistöverot, hulevesiverot, yms.verot, sun muut verot, nämä verot ja nuo verot. Veroa veron päälle. Keleen kele.

Keleen, keleen kele! Silkkaa riistoa.

Nostan katseeni barrikadeille, osoitan mieltäni ja mökötän kuuluvasti.
 
Viimeksi muokattu:

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Yksi, jos lasketaan, että tuo toinen on vaimon.
Lukuvuosi maksaa 8935 euroa. Minä maksan veroa 150 000 markkaa. Plus autoverot, arvonlisäverot, sähköverot, varainsiirtoverot, kiinteistöverot, hulevesiverot, yms.verot, sun muut verot, nämä verot ja nuo verot. Veroa veron päälle. Keleen kele.

Keleen, keleen kele! Silkkaa riistoa.

Nostan katseeni barrikadeille, osoitan mieltäni ja mökötän kuuluvasti.
Sä saat Nokialta osinkoa, jota verovaroilla tuetaan miljardeilla. Kele, keleen, kelestä, kelien.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Jos aletaan laskemaan verohyötyä / henkilö niin eikä koulutus pidä laskea henk.koht, eikä jälkikasvun mukaan?
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Jos aletaan laskemaan verohyötyä / henkilö niin eikä koulutus pidä laskea henk.koht, eikä jälkikasvun mukaan?
Kyllä minä olen aina laskenut olevani saamapuolella, vaikka tässä on jo parikymmentä vuotta veroja kiltisti maksettukin.
Ilmainen koulutus ja kouluruoka ovat loistava asia. Samoin julkinen terveyden/sairaanhoito. Ketään ei käännytetä ovella maksukyvyn takia.

-edit-
Juu ja olen kyllä myös laskenut hintaa omien jälkikasvujen puolesta... Hyvää pohjaa ja tukea saaneet kaikki yhteiskunnan pussista.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
No mutta ravintolasta voidaan käännyttää "päivän kunnon" takia. On tämä saatana yksi Neuvostoliitto!
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
No mutta ravintolasta voidaan käännyttää "päivän kunnon" takia. On tämä saatana yksi Neuvostoliitto!
Juu, ne käännytetään sitten sinne julkisen sektorin suuntaan (kunnosta riippuen joko poliisin tai terveydenhuollon piiriin).
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Ketään ei käännytetä ovella maksukyvyn takia.
Tuo on kyllä. Ex-työkaverini poika oli Latviassa kuolemaisillaan pähkinäallergiaan mutta ambulanssiin ei päässyt, ellei ollut esittää setelinippua. Oli ihan sattumaa, että sattui käteistä olemaan mukanaan. Sitä en sitten tiedä, että olisivatko muka antaneet pojan kuolla, jos asia olisi ollut toisin.
 
Ylös