Mihin minä tarvitsisin sinun tai jonkun muun virtuaalimaailmassa vaikuttavan henkilön arvostusta? En mihinkään. Olette vain nimimerkkejä bittiavaruudessa eikä sen kummempaa.Väärässä saa olla ja rapatessa roiskuu. Ei se sen kummempaa, mutta tollanen vitun skyggeily että "mitään en oo ottanu" on vitun naurettavaa. Myöntäis kerrankin mokansa niin sais ihan ansiollista arvonnousua.
Niin sitä pitää...Mihin minä tarvitsisin sinun tai jonkun muun virtuaalimaailmassa vaikuttavan henkilön arvostusta? En mihinkään. Olette vain nimimerkkejä bittiavaruudessa eikä sen kummempaa.
Saatte te mua pitää ihan vapaasti naurettavana, jos haluatte. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, niin myös minulla.
No ilmankos onkin niin outo olo!Mihin minä tarvitsisin sinun tai jonkun muun virtuaalimaailmassa vaikuttavan henkilön arvostusta? En mihinkään. Olette vain nimimerkkejä bittiavaruudessa eikä sen kummempaa.
Toiset meistä on nollia, toiset meistä on ykkösiä.Olen aina epäillyt olevani pelkkiä ykkösiä ja nollia, mutta hyvä, että saatiin tämäkin asia selväksi.
Terve nolla!Minä olen se nolla.
Ai millä nimellä. Diiva vai Daami.Mutta... älkää sanoko minua siksi jookosta?
Huisia, tuntuu kuin olisin löytänyt kauan kateissa olleen esi-isän.Peruuttamaton virhe on jo tapahtunut, nolla.
Lähetitkö virheraportin MS:lle?Peruuttamaton virhe on jo tapahtunut, nolla.
Eikun mie kyl haluan sanoa -> Vette (Corvette).No voisitte sanoa minua ihan vain Vettel-Faniksi.