Vetelistä kajahtaa

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Väärässä saa olla ja rapatessa roiskuu. Ei se sen kummempaa, mutta tollanen vitun skyggeily että "mitään en oo ottanu" on vitun naurettavaa. Myöntäis kerrankin mokansa niin sais ihan ansiollista arvonnousua.
Mihin minä tarvitsisin sinun tai jonkun muun virtuaalimaailmassa vaikuttavan henkilön arvostusta? En mihinkään. Olette vain nimimerkkejä bittiavaruudessa eikä sen kummempaa.

Saatte te mua pitää ihan vapaasti naurettavana, jos haluatte. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, niin myös minulla.

oldez

Well-known member
Mihin minä tarvitsisin sinun tai jonkun muun virtuaalimaailmassa vaikuttavan henkilön arvostusta? En mihinkään. Olette vain nimimerkkejä bittiavaruudessa eikä sen kummempaa.

Saatte te mua pitää ihan vapaasti naurettavana, jos haluatte. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, niin myös minulla.
Niin sitä pitää...

Knoukka

Well-known member
No ilmankos onkin niin outo olo!

Ja et varmaan tarvi muiden hahmojen arvostusta, ihan samoin kuin sua ei näytä kiinnostavan se että ne nauraa sun kustannuksella.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Voi hyvä luoja...

Edit:
On muuten hienoa, miten täällä osataan järjestyä rintamaan kun ollaan Oikealla Asialla.

Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Peruuttamaton virhe on jo tapahtunut, nolla.
Lähetitkö virheraportin MS:lle?

Vettelin fani kommentoi sangen tiuhaan, mikä saattaa aiheuttaa ongelmia harvatahtisempaan viesteilyyn tottuneiden keskuudessa.