Viestin tykkäysominaisuus forumille

Onko tykkäysominaisuus kokeilemisen arvoinen?


  • Äänestäjiä yhteensä
    37

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Vastustan.

Eriarvoistava ominaisuus, monen tyypin huumorintaju ei esimerkiksi yllä aina käsittämään allekirjoittaneen vitsejä ja sitten nillitetään vaikka oikeasti vitsi oli todella hieno ja kaikinpuolin toimiva.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5720
Itse kannatan tätä. Ei tarvitse jokaista mielipidettä erikseen kertoa, kun voi yhdellä klikkauksella sen jakaa muille, jos on jonkun kanssa samaa mieltä.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Itse kannatan tätä. Ei tarvitse jokaista mielipidettä erikseen kertoa, kun voi yhdellä klikkauksella sen jakaa muille, jos on jonkun kanssa samaa mieltä.
Heha. On muuten aikas harva kerta kun täällä kaks hahmoketta olis täysin samaa mieltä. Jarna saadaan kyllä aikaseksi vaikka oltais itse asiasta samaa mieltä.. tapellaan vaikka lillukanvarsista sitten
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5720
Heha. On muuten aikas harva kerta kun täällä kaks hahmoketta olis täysin samaa mieltä. Jarna saadaan kyllä aikaseksi vaikka oltais itse asiasta samaa mieltä.. tapellaan vaikka lillukanvarsista sitten
Väitätkö, ettet ole nähnyt foorumilla "Komp", ":D" yms kommentteja?

Tuo vähentäisi näiden ns turhakekommenttien määrää, ja ei tarvitsisi postata sitä pelkkää hymiötä kun voisi vain tykätä kommentista.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Väitätkö, ettet ole nähnyt foorumilla "Komp", ":D" yms kommentteja?

Tuo vähentäisi näiden ns turhakekommenttien määrää, ja ei tarvitsisi postata sitä pelkkää hymiötä kun voisi vain tykätä kommentista.
Tottakai olen nähnyt. Mutta kattelepa hetki Vapaata.. 98% näistä posteista on turhakeposteja, joista korkeintaan 2% komp-posteja (heh, komposteja).

So what's the freakin' point
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Pari kertaa olen tässä funtsaillut jotain ihan pitempää ja perusteellista vastausta aiheeseen, mutta ehkä nyt tyydyn summaamaan homman viiteen sanaan: Vittu mitä paskaa. Ei helvetissä.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5720
Tottakai olen nähnyt. Mutta kattelepa hetki Vapaata.. 98% näistä posteista on turhakeposteja, joista korkeintaan 2% komp-posteja (heh, komposteja).

So what's the freakin' point
No vapaa nyt onkin vapaa. Mutta kyllä näitä ihan asiapuolellakin on ja tulee aina olemaan, mutta tämä toiminto niitä vähentäisi.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
No vapaa nyt onkin vapaa. Mutta kyllä näitä ihan asiapuolellakin on ja tulee aina olemaan, mutta tämä toiminto niitä vähentäisi.
Edeltävän puhee vuoron myötäileminen on täysin normaali diskurssistrategia, ja tämänkaltaisista lyhyistä positiivisista ilmauksista syntyy aito keskustelu. Jos et usko, käypä vaikka Jatkoajassa, jossa nämä lainaus + "samaa mieltä" -kommentit on säännöin kielletty. Tämän seurauksena kukaan ei vastaa kenellekään jollei ole eri mieltä. Lopputuloksena on palsta, joka koostuu pääasiallisesti väittelystä ja yksinpuhelusta.
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
Lopputuloksena on palsta, joka koostuu pääasiallisesti väittelystä ja yksinpuhelusta.
Jes. Tähän pitää pyrkiä. Lisäksi vois säädellä 12.5 sanaa joita saa käyttää. Muut kielletään. Ja se puolikas on vit...
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Selvitetäänpäs nyt kerralla, kuinka moni kannattaa uuden ominaisuuden käyttöönottoa forumille.

Lyhyesti: Ideana olisi siis viestin tykkäysnappi, jolla voisi ilmaista pitävänsä jonkun viestistä. Viestissä olisi jonkinlainen laskuri, joka ilmoittaisi kuinka moni ja ketkä kyseisestä postauksesta on tykännyt.

Tein ehdotuksen ylläpitopuolelle:
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=39953&p=2454773&viewfull=1#post2454773

Sana on vapaa!
Painu helvettiin siitä!
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Joko alan perustamaan kakkos-, kolmos- nelos- vitos- ... nikkejä, jotta voin tykätä omista aivan erinomasista kommenteistani?
 
Ylös