Ollaanhan me.Mulle vihamiehet vissiin on hieman inhottavia tyyppejä.
Oli miehistä puhe.Ollaanhan me.
HAISTA VITTU! T: Vihapojat.Oli miehistä puhe.
Pakko haistaa kun sielä päin tuulee.HAISTA VITTU! T: Vihapojat.
Itätuuli?:doubtful:Pakko haistaa kun sielä päin tuulee.
Vitutuuli.Itätuuli?:doubtful:
Tähän tarvittaisiin nyt Racer X heittämään jokin homosteluvitsi.Oikeestihan mä raksutan Domia ihan kybällä.
Nyt tuli nälkä. *lähtee kauppaan ostamaan vihapiirakan*Otsikko olisi oikein laadittuna muodossa "Vihiksii".
Sovintoseksiä Turun toreilta?Nyt tuli nälkä. *lähtee kauppaan ostamaan vihapiirakan*
Ihan erimoisesta piirakasta on nyt kyse.Sovintoseksiä Turun toreilta?
"Kaikki mua vihaa täällä. Koska mullon teryleenit päällä!"Tästä tuli mieleen se Dompparin "Miksi kaikki vihaa mua?" -otsake. En muista sisältöä muuta ku oman vastauksen osalta, "Koska sua on niin helppo vihata".
Onko tuo Kansakunta kaipaa teryleeniä -biisistä, vai jostain muusta?"Kaikki mua vihaa täällä. Koska mullon teryleenit päällä!"
Eläkeläisten Humppasukupolvi -kappaleelta löytyy (Joulumanteli-levyltä, tai siis kasetilta). Jota kappaletta ei youtubesta löytynyt. Paitsi tällainen live-versio muunnelluilla lyriikoilla.Onko tuo Kansakunta kaipaa teryleeniä -biisistä, vai jostain muusta?
Kuuntelinki tuon mainitsemani, enkä siinä hokannu tota. Seuraava arveluni olikin just tohon suuntaan. En vaan oo koskaan jaksanu enempää kuunnella Eläkeläisiä.Eläkeläisten Humppasukupolvi -kappaleelta löytyy (Joulumanteli-levyltä, tai siis kasetilta). Jota kappaletta ei youtubesta löytynyt. Paitsi tällainen live-versio muunnelluilla lyriikoilla.
Vaatinee omanlaisensa huumorintajun eikä lievästä kaheliudestakaan haittaa varmaan ole, että Eläkeläiset nappaa. Mulle nappaa hyvinkin lain.En vaan oo koskaan jaksanu enempää kuunnella Eläkeläisiä.