Vihjetietoa helsinkiläisille forumisteille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Albert Oil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eiköhän siirretä nämä bileet Turkuun, koska ei meistä Helsingin löysiksistä ole mihinkään.

Rönsyilee pahaenteisesti. Pelkäänpä, ettei Helsingin löysiksistä ole mihinkään.

Onko tuo nyt mikään ihme kun ottaa huomioon sen, että tiedemiehet eivät ole löytäneet älyllistä elämää kehäkolmosen sisäpuolelta.

Aion katsella aika-ajoja ehkäpä jossakin baarissa. Riittääkö mööten järjestämiseen, että ilmoitan baarin nimen ja kehotan muitakin saapumaan paikalle? Entä onko itse pakko osallistua?

Aion katsella aika-ajoja ehkäpä jossakin baarissa. Riittääkö mööten järjestämiseen, että ilmoitan baarin nimen ja kehotan muitakin saapumaan paikalle? Entä onko itse pakko osallistua?

Eiköhän tuo riitä. Jonin järjestämässä möötessä oli Joni paikalla, muita ei.

Huhun mukaan Saelaveden Bimbo menee katsomaan Pielaveden Sampon ottelua tuolloin.

Herättyään aamulla suu täynnä meisseliä, tiesi Henriksson aikansa tulleen. Oli koottava porukka kasaan ja keräännyttävä Jyrnylään analysoimaan tilannetta tarkemmin.
Kukaan ei kuitenkaan tullut, syistä, jotka kerrotaan myöhemmin tässä lähetyksessä.

Breast%20Bouncing.gif

Hesan Stadiin tai Tampereen keskustaan. Senjälkeen puistoon/terdelle jatkoille. Älkää unohtako päivämäärää 30.4! ;)

Viimeksi muokattu:
Mikäli kukaan ei suunnittele tuolla viikonlopulle minkäänlaista aktiviteettia, niin tarkoittaako se sitä, että Alppu pysyy kaukana Helsingistä?

Olin suunnitellut tuon viikonlopun aktiviteetikseni reipasta anaaliseksiä, että en nyt sitten tiedä.