Viikonlopun seuranta toikki

Örfil

Guest
Lahnahan sulla onkin jo kotona hankittuna.

OLI IHAN PAKKO HEITTÄÄ!
;)
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Tätä teen viikonlopppuna

Eköhän tää ihan hyvin mee. Kohta harjoittelemaan turistiveneen sauvomista kesätyöpaikkaa varten, sit rugbyn 6 Nations Cupin finaalit. Huomenna menee EU-kokeen ilmoittautumisprosessiin valehtelematta noin tunti, sit pitäis viimeistellä esitelmä ensi viikon konferenssiin.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Miten lie haastava itse tentti jos siihen ilmoittautuminen ottaa jo tunnin?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Kirjoitan koulun kirjastolla opinnäytetyötä...
Tai siis.. Luova tauko.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Saastama. Intoutusin saleilun ja uinnin jälkeen vielä imuroimaan kämpän ja pesemään vessan. Juu, hieman meni väärässä järjestyksessä, mutta sille rauhallisesti, ettei nyt saatanallinen hiki tullut. Viikonloppu ylitöistä saapuva vaimo saattaa vielä ilahtua :wink:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Lähden nyt rautakauppaan ja aion olla ihanneasiakas: tiiä yhtään mitä meen hakemaan ja millä mitoilla, mutta äkkiä tarttis saada.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Hommasin taannoin quadcopterin. Kaverin kanssa joka toimii fudisvalmentajana tuli tuosta juttua ja pyysi mua kuvaamaan treenejä. Kaupan kautta ostamaan isompaa muistikorttia tuohon härveliin ja hommiin.

Kokonaan en varmaankaan pysty kuvaamaan, akkukesto tulee vastaan. N. 10 minuuttia lentelee yhdellä akullisella ja mulla on niitä nelejä. Tai enhän mä kyllä tiedä minkä verran tuollaiset treenit kestää.
Jatkoroikkaa vaan tarpeeksi. Äkkiäkös sitä askartelee toimimaan akun sijasta verkkovirralla.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Lähden nyt rautakauppaan ja aion olla ihanneasiakas: tiiä yhtään mitä meen hakemaan ja millä mitoilla, mutta äkkiä tarttis saada.
Semmoseen tavallisen kokoiseen kylppäriin laatat, vesieristeet, saumat ja laastit. Lisäksi allaskaappi sellaiseen tavallisen kokoisen altaan alle.

Kyllähän noheva osa-aikamyyjä/opiskelija sulle hinnat siitä laskee.:ahem:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
En tiedä mikä on kumilanka-akku, mutta se kuulostaa hienolta. Olisipa minulla sellainen.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Semmoseen tavallisen kokoiseen kylppäriin laatat, vesieristeet, saumat ja laastit. Lisäksi allaskaappi sellaiseen tavallisen kokoisen altaan alle.

Kyllähän noheva osa-aikamyyjä/opiskelija sulle hinnat siitä laskee.:ahem:
Eiku semmosen jutun pesukoneen vesiliitäntään. Enkä mä tienny onko mun koneessa imusuojaus. Se myi mulle kaks juttua, luulenpa et putkiliikkeestä oisin selvinny yhdellä.

pikkuhiljaa tyhjenee.
Ensin menee ääni, sitten kuva, sitten ohjattavuus, sitten se tulee tikkusuoraan alas.
 
Ylös