Örfil
Guest
Lahnahan sulla onkin jo kotona hankittuna.
OLI IHAN PAKKO HEITTÄÄ!
OLI IHAN PAKKO HEITTÄÄ!
Lahnahan sulla onkin jo kotona hankittuna.
OLI IHAN PAKKO HEITTÄÄ!
tmoi, tuo forumin mattivanhanen!Joskos sitä uunilohkoperunoita alkais valmistelemaan.
:thumbup:Lähden nyt rautakauppaan ja aion olla ihanneasiakas: tiiä yhtään mitä meen hakemaan ja millä mitoilla, mutta äkkiä tarttis saada.
Jatkoroikkaa vaan tarpeeksi. Äkkiäkös sitä askartelee toimimaan akun sijasta verkkovirralla.Hommasin taannoin quadcopterin. Kaverin kanssa joka toimii fudisvalmentajana tuli tuosta juttua ja pyysi mua kuvaamaan treenejä. Kaupan kautta ostamaan isompaa muistikorttia tuohon härveliin ja hommiin.
Kokonaan en varmaankaan pysty kuvaamaan, akkukesto tulee vastaan. N. 10 minuuttia lentelee yhdellä akullisella ja mulla on niitä nelejä. Tai enhän mä kyllä tiedä minkä verran tuollaiset treenit kestää.
Kymmenen minuuttia, jos siitä kopteristasi loppuu akku pelaajien yläpuolella.Tai enhän mä kyllä tiedä minkä verran tuollaiset treenit kestää.
Semmoseen tavallisen kokoiseen kylppäriin laatat, vesieristeet, saumat ja laastit. Lisäksi allaskaappi sellaiseen tavallisen kokoisen altaan alle.Lähden nyt rautakauppaan ja aion olla ihanneasiakas: tiiä yhtään mitä meen hakemaan ja millä mitoilla, mutta äkkiä tarttis saada.
Eiku semmosen jutun pesukoneen vesiliitäntään. Enkä mä tienny onko mun koneessa imusuojaus. Se myi mulle kaks juttua, luulenpa et putkiliikkeestä oisin selvinny yhdellä.Semmoseen tavallisen kokoiseen kylppäriin laatat, vesieristeet, saumat ja laastit. Lisäksi allaskaappi sellaiseen tavallisen kokoisen altaan alle.
Kyllähän noheva osa-aikamyyjä/opiskelija sulle hinnat siitä laskee.:ahem:
Ensin menee ääni, sitten kuva, sitten ohjattavuus, sitten se tulee tikkusuoraan alas.pikkuhiljaa tyhjenee.