Viikonlopun seuranta toikki

burb

.
Eiku semmosen jutun pesukoneen vesiliitäntään. Enkä mä tienny onko mun koneessa imusuojaus. Se myi mulle kaks juttua, luulenpa et putkiliikkeestä oisin selvinny yhdellä.
Ai se remppaporukka ei sitten laittanut pesukonetta(liitäntää) toimintakuntoon rempan jälkeen? Heikkoa, sanoisin.

jjv

Arschloch
Ai se remppaporukka ei sitten laittanut pesukonetta(liitäntää) toimintakuntoon rempan jälkeen? Heikkoa, sanoisin.
Kuuklettelin, että eipä ne uusissa taloissakaan tollasta imusuojainta laita, koska uusissa pesukoneissa sellainen on. Koneeni on 10vee eikä käyttöohjeissa tollasesta ollu mainintaa. Olihan mulla ennestään hanassa tollanen, mutta eipä tullu otettua talteen. Lisäks piti ostaa muunnosnippa, koska urospuoli oli liian väljä naaraspuoleen. Niin tuttua.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Paras työ mitä olen tehnyt, oli pussittaa noita edellämainittuja muunnosnippoja muovipakkauksiinsa liukuhihnan äärellä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kauniina kesäpäivänä klo 09:15 kun sulkeutuu ikkunattomaan kellarikerrokseen itsekseen liukuhinan viereen tavoitteena pudottaa jokaiseen ohikulkevaan muovipussiin yksi muunnosnippa, sitä jotenkin tuntee elävänsä.
Kotiin 17:45 lähtiessään voi sitten pohtia että mä tein sen. Kotona voi emännälle kertoa, että arvaa kun se laite meinas yhdessä kohtaa tehdä syöttövirheen, mutta ei ihan tehnytkään.

jjv

Arschloch
Kauniina kesäpäivänä klo 09:15 kun sulkeutuu ikkunattomaan kellarikerrokseen itsekseen liukuhinan viereen tavoitteena pudottaa jokaiseen ohikulkevaan muovipussiin yksi muunnosnippa, sitä jotenkin tuntee elävänsä.
Kotiin 17:45 lähtiessään voi sitten pohtia että mä tein sen. Kotona voi emännälle kertoa, että arvaa kun se laite meinas yhdessä kohtaa tehdä syöttövirheen, mutta ei ihan tehnytkään.
Just hienoo hommaa, kun pääsee rutiiniin kiinni. Voi miettiä ihan muita asioita työpäivän aikana eikä takuulla stressaa työt vapaa-aikana.
Meillä ei enää pienpakkausta ole, mut joskus esim. liimasin etikettejä tuotteeseen puoltoistatuhatta kappaletta työpäivän aikana. Työpäivästä jäi lähinnä mieleen biisit joita radiosta tuli.

edit: taisin hiukan liioitella tossa määrässä, mut näyttää retsolta.

Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
Huoneeseeni on kahteen paikkaan ilmestynyt töpseleitä joissa on molemmissa kaksi pyöreää reikää, ikäänkuin antennipistoketta ja sitten suojaluukun takana kaksi neliskulmaista reikää. Kenties joskus tiedotetaan mikä noiden tarkoitusperä on.

Mutta nyt siivousmusiikkia ->

Sue_me

Well-known member
Just hienoo hommaa, kun pääsee rutiiniin kiinni. Voi miettiä ihan muita asioita työpäivän aikana eikä takuulla stressaa työt vapaa-aikana.
Meillä ei enää pienpakkausta ole, mut joskus esim. liimasin etikettejä tuotteeseen puoltoistatuhatta kappaletta työpäivän aikana. Työpäivästä jäi lähinnä mieleen biisit joita radiosta tuli.

edit: taisin hiukan liioitella tossa määrässä, mut näyttää retsolta.
Olin taannoin paperitehtaalla paperirullien pakkauskoneella kesähessuna.

Ei tarvinnyt päivän perehdytyksen jälkeen enää miettiä mitä tekee. Painaa nappia ja kone hoitaa loput. Tai no, joutui siinä tarroja liimailemaan ja toisessa päässä koneessa päätylappuja asentelemaan puristimeen.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Hommasin taannoin quadcopterin. Kaverin kanssa joka toimii fudisvalmentajana tuli tuosta juttua ja pyysi mua kuvaamaan treenejä. Kaupan kautta ostamaan isompaa muistikorttia tuohon härveliin ja hommiin.

Kokonaan en varmaankaan pysty kuvaamaan, akkukesto tulee vastaan. N. 10 minuuttia lentelee yhdellä akullisella ja mulla on niitä nelejä. Tai enhän mä kyllä tiedä minkä verran tuollaiset treenit kestää.
Sama.

Tai siis en hommannut, vaan sain kylkiäisenä. Leluhan tuo on, mutta hauska. Kissa ei tykkää siitä, mutta on kuitennii utelias kopterin liikkeille.

jjv

Arschloch
Hommanhan voi myös tehdä niin, että koelennolla hävittää kopterin. Hävisi tuulen mukana niin pitkälle horisonttiin, ettei koko helvetinkonetta enää löytynyt. Great success. Jospa sitä vaikka sitten kaljaa ottaisi.
:D

Tulee mieleen, kun isäukon luona kerran ikkunasta katselin jonkun ison lennokin lennätystä, ärsyttävää pörinää piti. Eipä aikaakaan, kun siivekäs lähti korkealta syöksyyn ja mennessään toinen siipi osui varastohallin räystääseen, varmaan vähintään tuhannen pillun päreiksi pörisijä. Oli jotenkin yltiökoominen näky. Se oli kaunis ku se läks.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Käytiin laskettelemassa pojan ja vanhempieni kanssa. Olipa kivaa, ja sovittiin että lähdetään seuraavaksi pääsiäisenä vähän pidemmälle koko porukka.

Joni

Well-known member
Jos menis Tiksii feat Dixie Chicks. :p Jaksa kampin teinei aina ^^

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Kävin juoksemassa Kurkimäen tiellä kynpim. Oli sairaan vilakka keli. Nenä jäätyi tuulen puolelta vallan täysin lain.