Voi olla. Osa kuitenkin jää mieleen. Ne on samaa kastia sakkopaikalle pysäköijien ja suojatiellä varpaiden yli kaasuttavien autoilijoiden kanssa. Ei kiinnosta maailman meno omaa nenää pidemmälle.Suurin osa tupakkaväestä on erittäin huomaavaista väkeä. Valitettavasti Toxicityn kaltaiset leimaa 'välillä' koko porukan.
Vähän eri asia.Täällä saa näköjään paskaa niskaan jos ei ole samaa mieltä vapaan "mafian" kanssa.Moderaattorilta odottaisin parempaa.En minäkään mennyt suojatieltä hengailemasta pois, kun niin pahasti kuski huusi ja kirosi autostaan.
Maassa maan tavalla. Mikäli seura ei miellytä niin voi harmi. :frank:Vähän eri asia.Täällä saa näköjään paskaa niskaan jos ei ole samaa mieltä vapaan "mafian" kanssa.Moderaattorilta odottaisin parempaa.
Ethän sinä edes kyseiseen ryhmään kuulu.Olet vain niin sanottu comic relief.:tongue:Maassa maan tavalla. Mikäli seura ei miellytä niin voi harmi. :frank:
Yhtälailla ärsyttävää kuskista minun meneminen sinne suojatielle hengailemaan kuin käryyttämään viereensä pysäkille. Tiedä sitten onko nenä tehostunut noilla polttamattomilla, kuten Mehekin tuossa mainitsi.Vähän eri asia.Täällä saa näköjään paskaa niskaan jos ei ole samaa mieltä vapaan "mafian" kanssa.Moderaattorilta odottaisin parempaa.
Ensinnäkin minä olin siellä pysäkillä ja tämä vanha kurppa tuli siihen jälkeenpäin ja alkoi huutamaan saman tien.Luuletko,että miellytän ihmistä joka on töykeä minua kohtaan? No chance in hell.:frank:Yhtälailla ärsyttävää kuskista minun meneminen sinne suojatielle hengailemaan kuin käryyttämään viereensä pysäkille. Tiedä sitten onko nenä tehostunut noilla polttamattomilla, kuten Mehekin tuossa mainitsi.
Lähestyn ehkä vauhdilla. Vaadin pollia heti nyt asiasta. :idea:Ethän sinä edes kyseiseen ryhmään kuulu.Olet vain niin sanottu comic relief.:tongue:
Joo voin uskoa, että sinulla ei ole käytöstapoja. :thumbup:Ensinnäkin minä olin siellä pysäkillä ja tämä vanha kurppa tuli siihen jälkeenpäin ja alkoi huutamaan saman tien.Luuletko,että miellytän ihmistä joka on töykeä minua kohtaan? No chance in hell.:frank:
Kerroppa vanha kurppa miksi minun pitäisi olla ystävällinen jos toinen on töykeä paskiainen?Joo voin uskoa, että sinulla ei ole käytöstapoja. :thumbup:
Olin minäkin tuolla suojatiellä hengailemassa ennen auton tuloa.Ensinnäkin minä olin siellä pysäkillä ja tämä vanha kurppa tuli siihen jälkeenpäin ja alkoi huutamaan saman tien.Luuletko,että miellytän ihmistä joka on töykeä minua kohtaan? No chance in hell.:frank:
Olisko sen pitänyt odottaa että poltat tupakan loppuun, ennen avautumistaan? Vai olisko sen pitänyt mennä toiselle pysäkille?Ensinnäkin minä olin siellä pysäkillä ja tämä vanha kurppa tuli siihen jälkeenpäin ja alkoi huutamaan saman tien.Luuletko,että miellytän ihmistä joka on töykeä minua kohtaan? No chance in hell.:frank:
Olisi voinut pyytää kohteliaasti vai eikö tupakanpolttajat ansaitse sitä? Mikä tässä on niin helvetin hankalaa HÄH!?Olisko sen pitänyt odottaa että poltat tupakan loppuun, ennen avautumistaan? Vai olisko sen pitänyt mennä toiselle pysäkille?
Hyvien tapojen takia? Ai , ei kelpaa. No ehkä siksi, että itse osoittaisit olevasi toisella tasolla.Kerroppa vanha kurppa miksi minun pitäisi olla ystävällinen jos toinen on töykeä paskiainen?
No joo. Kannatan periaatteessa, mutta silti vanhemmille ihmisille (vanhuksille) tai nuorille/lapsille en ala käyttämään välttämättä samaa kieltä. Siis vaikka nämä käyttäisivätkin "omaa kieltään". Enkä myöskään naisille.Eikös kaikkein kätevintä ja tarkoituksenmukaisinta ole säätää oma käytös vastaamaan vastapuolen vastaavaa? Kommunikointi sujuu kun "puhutaan samaa kieltä". :ahem:
Sulla on pointti tuossa toisessa lauseessa.En ole ajatellutkaan tuolta kantilta asiaa.Heh,nicorette mainos heiluu vapaan etusivulla.Hyvien tapojen takia? Ai , ei kelpaa. No ehkä siksi, että itse osoittaisit olevasi toisella tasolla.