Viimeisin voittosi?

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
No olipa teillä tuuria! AO panee saunan lämmite, oon Jonin kanssa kohta paikalla. Mukana usea kori Stallhagen Historic Beer 1843:sta.

markoj

Custom User
Tuollaisen ilmoituksen Alppu, Jjusban ja Haudiskin kerran sai.

Trullinkaasu

Well-known member
Jokeripokerista tainnut viimeisin voitto tulla. Kolikot on hyvä käyttää pelikoneisiin. Taitaa olla ihan plussan puolella tuo pelibudjetti. Jokeripokerissa jään usein voitolle siten, kun pelaan 20 sentin panoksella. Sitten kun tulee voitto, niin tuplausta järjen rajoissa.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Artturin Isosta Visasta napsahti yllätysvoitto huonolla suorituksella. Kokonaistilannekin näyttää hyvältä mutta ainoa ongelma on, että kuukauden päästä ratkaisevasta finaalista puutun sekä minä että Hokkas-Otto.
Ehdin kuitenkin lopulta mukaan ja puolivuotiskisan voittohan se sieltä nasahti!
Tämän päivän osakisan hävisimme riitelyyn ja tohelointiin. Olin mm. varma, että karkkipussi, jossa on Toscia ja KissKissejä on Fazerin Parhain ja olin valmis ottamaan asiassa täyden poliittisen vastuunkin mutta eihän se riittänyt joukkuekavereille. Väärä vastaus täten kirjoittui paperiin ja mikään ei enää huvittanut.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Tämän päivän osakisan hävisimme riitelyyn ja tohelointiin. Olin mm. varma, että karkkipussi, jossa on Toscia ja KissKissejä on Fazerin Parhain ja olin valmis ottamaan asiassa täyden poliittisen vastuunkin mutta eihän se riittänyt joukkuekavereille. Väärä vastaus täten kirjoittui paperiin ja mikään ei enää huvittanut.
Joukkuelaji se on visailukin, ja vaatii tiedon lisäksi jonkinmoisia sosiaalisia kykyjä. Omassa porukassa on tapana antaa jonkun yksittäisen jäsenen halutessaan ottaa vastuu vastauksesta, jos tämä väittää olevansa liikkeellä ns. varmalla tiedolla. Ns. "henkilökohtainen -3".

Lunssila

Well-known member
Pelasin tänään Mansikkaa rollaattorimummojen kanssa noin kymmenen minuuttia. Jäin voitolle euron tai pari.

Kaupasta pois kävellessäin' mieleeni tuli tämä vanha vitsi.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Hectorin olis luullu tietävän.