Albert Oil
Hippi ja juntti
Mä oon jo täällä. Kussa viipyvät jupla, Zervuska ja Paavo17?
Kilpisjärven "mökeissä" jo porukkata vastassa.Voitin arvonnassa viikon mökkikeikan Lappiin neljälle henkilölle. Ei harmita yhtään!
Tuollaisen ilmoituksen Alppu, Jjusban ja Haudiskin kerran sai.
Ehdin kuitenkin lopulta mukaan ja puolivuotiskisan voittohan se sieltä nasahti!Artturin Isosta Visasta napsahti yllätysvoitto huonolla suorituksella. Kokonaistilannekin näyttää hyvältä mutta ainoa ongelma on, että kuukauden päästä ratkaisevasta finaalista puutun sekä minä että Hokkas-Otto.
Joukkuelaji se on visailukin, ja vaatii tiedon lisäksi jonkinmoisia sosiaalisia kykyjä. Omassa porukassa on tapana antaa jonkun yksittäisen jäsenen halutessaan ottaa vastuu vastauksesta, jos tämä väittää olevansa liikkeellä ns. varmalla tiedolla. Ns. "henkilökohtainen -3".Ehdin kuitenkin lopulta mukaan ja puolivuotiskisan voittohan se sieltä nasahti!
Tämän päivän osakisan hävisimme riitelyyn ja tohelointiin. Olin mm. varma, että karkkipussi, jossa on Toscia ja KissKissejä on Fazerin Parhain ja olin valmis ottamaan asiassa täyden poliittisen vastuunkin mutta eihän se riittänyt joukkuekavereille. Väärä vastaus täten kirjoittui paperiin ja mikään ei enää huvittanut.
Hectorin olis luullu tietävän.Ehdin kuitenkin lopulta mukaan ja puolivuotiskisan voittohan se sieltä nasahti!
Tämän päivän osakisan hävisimme riitelyyn ja tohelointiin. Olin mm. varma, että karkkipussi, jossa on Toscia ja KissKissejä on Fazerin Parhain ja olin valmis ottamaan asiassa täyden poliittisen vastuunkin mutta eihän se riittänyt joukkuekavereille. Väärä vastaus täten kirjoittui paperiin ja mikään ei enää huvittanut.
Aloin katteleen näitä, pakko lopettaa kun ei osaa olla nauramati (kello jo paljon, kerrostalo.)Pelasin tänään Mansikkaa rollaattorimummojen kanssa noin kymmenen minuuttia. Jäin voitolle euron tai pari.
Kaupasta pois kävellessäin' mieleeni tuli tämä vanha vitsi.
No nii-in! Vaan hänpä kaikkein kovaäänisimmin möykkäsi oikeaa ehdotustani vastaan.Hectorin olis luullu tietävän.
Rodney oli paras.Aloin katteleen näitä, pakko lopettaa kun ei osaa olla nauramati (kello jo paljon, kerrostalo.)
https://www.youtube.com/watch?v=kqTRATXMPEw
https://www.youtube.com/watch?v=738VLg7JJ2kRodney oli paras.
"I'm so ugly that my proctologist put his finger in my mouth!"