Albert Oil
Hippi ja juntti
Pitkästä visasta tuli kakkossija mutta jäin palkinnoitta vaikka tienasin puolen tunnin osallistumisellani joukkueellemme 4:lme pistettä. Kiittämättömyys on maailman höhöhoögog
Juu oisko ollu peräti 4 täysosumaa, joista yksi Suomeenkin. Onnea.VikingLotosta voitin juuri hetki sitten.
Mä kyllä luulen, että sen jotenkin voi.Mä olen voittanut laivan bingosta joskus poikasena kilon suklaata, ja senhän arvoa ei tietenkään voi missään rahassa mitata.
Eikös tuo ole jotenkin ristiriitainen viesti? Just kaveri kertoo voittaneensa 50 € ja sitten väittää olevansa voittamaton.Viking Amorellalla napsahti bingosta 50 € selvää seteliä!
Kyseessä oli elämäni ensimmäinen bingo-osallistuminen ja heti päävoitto. Vetäydynkin nyt tästä lajista voittamattomana kera 100:n prosentin voittotilaston.
Ei vaan alppua ei voi kukaan koskaan voittaa ja hän vaan voittaa. :ahem:Eikös tuo ole jotenkin ristiriitainen viesti? Just kaveri kertoo voittaneensa 50 € ja sitten väittää olevansa voittamaton.
Noh, siis, eihän.Mä kyllä luulen, että sen jotenkin voi.
Tuskin sellaista kisaa tulee koskaan, jossa alppu on voittona.Ei vaan alppua ei voi kukaan koskaan voittaa ja hän vaan voittaa. :ahem: