Viimeisin voittosi?

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Pitkästä visasta tuli kakkossija mutta jäin palkinnoitta vaikka tienasin puolen tunnin osallistumisellani joukkueellemme 4:lme pistettä. Kiittämättömyys on maailman höhöhoögog

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Albertille ei liikene vitostakaan huimasta voittosummastani.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Älkää ruokkiko Alppua tai se ei itse osaa enää saalistaa alpuille ominaista ruokaa eli matoja, kärpäsiä ja siilejä.
Moni alppu tai burbbi kellahtaa kesäruokinnan jälkeen kumoon, koska ei enää itse pysty saalistamaan.

Pysy kaukana Alpusta tai Burbista! Älä ruoki tai paijaa niitä.

Beco

Well-known member
Haluaisko joku teistä voittaa Eurojackpotissa mun puolesta ja antaa ne rahat tietty mulle sen jälkeen?

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Viking Amorellalla napsahti bingosta 50 € selvää seteliä!

Kyseessä oli elämäni ensimmäinen bingo-osallistuminen ja heti päävoitto. Vetäydynkin nyt tästä lajista voittamattomana kera 100:n prosentin voittotilaston.

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Mä olen voittanut laivan bingosta joskus poikasena kilon suklaata, ja senhän arvoa ei tietenkään voi missään rahassa mitata. Bingoon olen toki osallistunut useamminkin.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Viking Amorellalla napsahti bingosta 50 € selvää seteliä!

Kyseessä oli elämäni ensimmäinen bingo-osallistuminen ja heti päävoitto. Vetäydynkin nyt tästä lajista voittamattomana kera 100:n prosentin voittotilaston.
Eikös tuo ole jotenkin ristiriitainen viesti? Just kaveri kertoo voittaneensa 50 € ja sitten väittää olevansa voittamaton. :rolleyes:

Joni

Well-known member
Eikös tuo ole jotenkin ristiriitainen viesti? Just kaveri kertoo voittaneensa 50 € ja sitten väittää olevansa voittamaton. :rolleyes:
Ei vaan alppua ei voi kukaan koskaan voittaa ja hän vaan voittaa. :ahem: