Viimeisin voittosi?

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Ollappa kunnolla kirjoitettavaa tähän la-aamuna. Mukana 1600 euron Eurojackpot-porukassa. 160 kpl kympin osuuksia. Paikallisen huoltamon tai tarvikemyymälän poikien masinoima porukka. Joku vuosi sitten taisi mennä vastaava melko nollille...
Mitenköhän tässä kävi?

Joni

Well-known member
Hitsi kauden vikan mäkihyppykisan triplasta tuli sentään 93€ euron panoksella mut nyt olis pitäny enemmä panostaa tohon suomalaisten jämäsijoihin formuloissa. Veikkasin liiankin huonosti Kimin kannalta. Muute olis tullut helpot 448 vähintää mut salee kunno panoksel ei mitää nössösummii ilman kusetusveroja. :3 Noh ens kerral viisaampana. Salee Bahrainis ne suomalaiset alkaaki menestyy mut jos välttämättä ei. ;)

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Lauantaina voitin jostain pelikoneesta 5,20 euroa laitettuani sisään 2 euroa. Puhdasta voittoa kertyi siis peräti 3,20 euroa. Joku pokeripeli se oli.

burb

.
Lauantaina voitin jostain pelikoneesta 5,20 euroa laitettuani sisään 2 euroa. Puhdasta voittoa kertyi siis peräti 3,20 euroa. Joku pokeripeli se oli.
Mä puolestani olen hävinnyt jollekin pelikoneelle n. 3 euroa viimeisen parin viikon aikana. Joku pokeripeli se oli.

Näkisin asian nyt täten, että olet mulle velkaa.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Siitä lfb:n äkilliseen mutta täysin ansaittuun tilanteeseen sopiva kappale:
https://www.youtube.com/watch?v=lZb3hZkuH
Varsin hieno ja muistoisa video. Vaikka Heinäsirkan aloitus heiman riipikin korvaa ja kolmannnen esiintyjän (jota en tunnistanut) myös, niin mukavat muistot kokonaisuudessa.

Mulla on tällä hetkellä samanlainen hurmauskiehkura otsalla, kun Ismolla tuossa videossa. Pellonpäälle olisin suonut soololauluosuuden.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Örfil

Guest
On voinut ollakin. Alta 10 v muistelisin Alfun olleen ekan kerran kun Tillikassa tavattiin.
Pajatsolle piti hommata jakkara, että ylettyi pelaamaan.