Viimeisin voittosi?

Örfil

Guest
Zoe, tilinumeroni vaihtui, tässä uudet tiedot:
Hauhnuan Työväen Säästöpankki FI00 9800 121244 107

Viestikenttään teksti "örfilin voitto-osuus 5/2017".

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Mä en pelaa uhkapelejä Nevadan osavaltion ulkopuolella (since 1995), mutta toissaviikolla vaimo voitti Matsushimassa raaputusarvallan (yksi arpa / 300¥ ostos) pienehkön pullon viinaa.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Ei tullut Eurojackpotista miljuunavoittoa, mutta 7,80 sentään.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
En ole aiemmin tutkinut veikkauksen sivuja yhtään sen tarkemmin kuin vetojen asettaminen on edellyttänyt.
Nyt hogasin, että siellä on tuollainen kuukausittainen "tiliote" pelatuista peleistä.

Toukokuu:

Pitkäveto
Pelattu 138,80 €
Voitettu 416,70 €
Voitto-% 300,22 %
Vetoja 6 kpl

Nyt täytyy lopettaa kun voi poistua "voittajana" näyttämöltä, uran huipulta.

Historiaa vähän pidemmältä aikaväliltä tutkimalla selviää, että tämä on keskimäärin raskaasti tappiollista puuhaa. Mikä ei sinällään ole mikään yllätys.
Kannattaa jatkossa käyttää rahaa ja aikaa johonkin ihan muuhun.

Viimeksi muokattu:

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Historiaa vähän pidemmältä aikaväliltä tutkimalla selviää, että tämä on keskimäärin raskaasti tappiollista puuhaa. Mikä ei sinällään ole mikään yllätys.
Kannattaa jatkossa käyttää rahaa ja aikaa johonkin ihan muuhun.
Itellä oli pieenimuotoinen tappioputki heinäkuu 2016 - joulukuu 2016/tammikuu 2017. N. 100e tuli pelattua ilman voittoja.

Tammi-helmikuu oli kyllä hienoa aikaa, 2x rallin supertripla oikein, yhteissumma melkeinpä 200e. Tosin nyt kun katsoo pelitilin saldoa niin sinne se on mennyt kaikennäköisiin pitkävetoihin ja tulosvetoihin. Prkl. Ois pitänyt vaan ottaa rahat pois.

burb

.
Eurojackpotista 6,90€
Ja eilen kaupan aulan pokerikoneesta 5€

Aion tuhlata kaiken ihan itse.

Örfil

Guest
Mä olen vieläkin valkoisempi, suorastaan vitivalkoinen. Päänahka tosin paloi kerran tuossa aiemmin, se saattaa olla päivettynyt.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Valkoisen miehen oikeudella vois 11,9 oman euron lisäks käyttää omaan hyvinvointiin myös afrikkalaisen kolme euroa.