Viimepäivien kohuista tärkein on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tärkein uutinen on

• Pistorius!

Äänet: 6 18,8%
  • Törkeä taklaus!

Äänet: 2 6,3%
  • Hevosenlihaskandaali!

Äänet: 10 31,3%
  • Ei mikään näistä, unohtakaa jo

Äänet: 14 43,8%

• Äänestäjiä yhteensä
    32

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
- Etelä-Afrikassa on tapahtunut murha
- Parhaan tiedon mukaan syömäkelpoista hevosenlihaa on myyty naudanlihana, hyvin pienissä määrin
- Jääkiekon SM-liigassa on taklattu

joo, kaikki varmaan mielenkiintoisia aiheita mutta siis sillä se määrä mitä näistä kouhkataan - ei hyvää päivää.

Itsehän äänestin, hevosenlihaskandaalia. Se on aito uutinen, jos se käännettäisiin tuotantoketjuun ja miten vähän siitä tiedetään jne.

Mutta nykyinen "Tuotteessa on hitunen hevosenlihaa, paniikki", no :nope::nope:

Poskattu jalli. Mun mielestä tärkein oli ehdottomasti "yleinen quotekeskustelu".

Eiköhän se tohon hevosenliha jutskaan mene. Pistorius on Pistorius ja Ruutu on Ruutu. Tuntuu että niistä ei uutta kauheen paljoa enää löydy. Hevosta taas saattaa löytyä ties mistä. Joskus saattaa kaakki löytyä jopa vierestä :o

Itse kiinnitin huomiota Pohjois-Korean ilotulitetehtaan tuotekehittelyyn.

Itse kiinnitin huomiota Pohjois-Korean ilotulitetehtaan tuotekehittelyyn.

niin no tämä voi olla jopa oikea uutinen. Lähinnä koitin tässä korostaa miten lopulta pienistä uutisista nostetaan järkyttäviä kohuja.

Hevoshommia äänestin. Ihmiset ostaa halpoja eineksiä joiden lihankaltaisten tuotteiden alkuperästä ei ole oikeesti mitään käsitystä. Mukana on sorkkia, suolenpätkiä ja vaikka mitä. Sitten ne jaksaa jauhaa kun sekaan on vahingossa laitettu LIHAA!

Eipä oo miesmuistiin kiinnostavia kohuja ollut maassamme. Ellei viime viikon alussa mitään sitte ollut...

Kumma kun ei oo vielä virkamiestä haukuttu tässä toikissa? Tai se niin kumma oo.

Kakkabussi ja hevosenliha ovat vuosituhannen suurimpia uutisia jo nyt. Mainittu taklaus riipaisi myöskin syvältä. Tästähän on tulossa vallan huikea vuosi!

Kakkabussi ja hevosenliha ovat vuosituhannen suurimpia uutisia jo nyt. Mainittu taklaus riipaisi myöskin syvältä. Tästähän on tulossa vallan huikea vuosi!

NO KAKKABUSSI! Siinä sitä oli kunnon kohua. Olikin jo miesmuistin ulottumattomissa.

"Kun lukemattomien eläinten elämä alistetaan massateollisuudelle, jonka päämäärä on prosessoida niistä paketillinen halpaa lihaa, kohu herää vasta, kun pakettiin päätyy väärä eläin."

Siinäpä tais olla kaikki, mitä mä halusin sanoa. On se hyvä, että joku osaa pistää asiat aina vielä vähän parempiin sanamuotoihin. :ahem:

"Kun lukemattomien eläinten elämä alistetaan massateollisuudelle, jonka päämäärä on prosessoida niistä paketillinen halpaa lihaa, kohu herää vasta, kun pakettiin päätyy väärä eläin."

Siinäpä tais olla kaikki, mitä mä halusin sanoa. On se hyvä, että joku osaa pistää asiat aina vielä vähän parempiin sanamuotoihin. :ahem:

Kiva että saatiin tänne forumille uusi hörhö kun Goblet on ollut aika hiljaa viime aikoina.