Oukkei, kiitokset päivityksestä, pmv. Alesi, Irvine, Herbert ja Frentzen eivät myöskään oikein päässeet näyttämään hyviltä kuskeilta. Tallit eivät olleet aina oikein kilpailukykyisiä ja tallikaverit pieksivät. Frentzen jäi Villeneuven varjoon Williamsilla, mutta hetkittäin kuskasi Jordania niin, että epäiltiin jo miehen olevan MM-taistossa mukana. Irvinen lahjatkin (tai niiden puute) tuliavat kyllä oikeastaan 1999 hyvin esiin. Avaimet mestaruuteen olivat kyllä hanskassa, mutta hanskat olivat liian liukkaat. Alesia minä jostain syystä pidän huippukuskina, vaikkei hänelläkään oikein loppuaikoina hommat onnistuneet. Herbertistä on jäänyt oikeastaan vaan jonkinlainen hyvä jätkä -imago.
Mutta mitä tulee Williamsin työntekijöihin, rohkenen olla eri mieltä. Jacquesilla oli hyvä tiimi takanaan. Frank luottaa häneen kyllä ja jos joku mekaanikko ei tule miehen kanssa toimeen, epäilen hänen olevan helpommin korvattava kuin kunnon kuskin. Toki JV:llä oli hiukka hankalaa Williamsilla jo 1998, koska voittamaan tottunut mies ei yks kaks saanutkaan alleen autoa, jolla olisi voinut taistella voitosta, tuskin edes palkintopallisijoista. Krittiikiä tallia kohtaan irtosi silloin aivan eri tavalla kuin nykypehmokuskeista saa kirveelläkään. Little did we know then...
Mitä tulee kokeineiden kuskien himoon ykkösissä, on se pelkästään positiivista. Nykykuskeista aika harva on esittänyt mitään vaikuttavaa. Samaa massaa vaan. Button on kyllä löytänyt rankan vaihteen, samoin Alonso, mutta mitäpä esim. paljon mainostettu Webber on tehnyt TÄLLÄ kaudella? En o kyllä seurannutkaan miehen tekosia juuri, muttei tuo ole joukosta erottunutkaan. Sato on hullu, jonka paikka olisi jossain pikkuformuloissa opettelemassa radalla pysymistä ja muiden kisan torpedoimatta jättämistä. Ja kaikkea. Kyllähän meistä melkein kaikista olisi kivaa, kun radalla olisi joku muukin kuski kuin M. Schumacher. Hän joutaisi tosin vaikka voittamaan kauden loputkin kisat ja jäämään eläkkeelle, niin saataisiin vaikkapa J. Villeneuve Ferrarille tifosoitavaksi :tongue: