njuuu, mutta jos katsot tarkkaan niin 95&96 Williamsit on todella lähellä toisiaan muutenkin kuin värityksen osaltaKarpow sanoi:Tuo DC:n pirssi on kyllä vuodelta 95. Ajoihan hän McLarenilla jo 96.
Musta FW17 oli ensimmäinen nykyaikainen F1-auto. Monen autot muistuttavat edelleen paljon tota autoa, kuten jopa Ferrari. Ainakin se oli ensimmäinen F1-auto, jolla ei ollut enää hirvittävän näköistä norsun otsaa keulana! :yuck:
Tai oikeastaan voisin kuvitella että yksi porukasta Villeneuve, Fisichella ja Coulthard (kaikki samaa ikä- ja kokemusluokkaa). Toinen kuski on Webber, mikäli Webber itse niin haluaa (eli toisin sanoen ei pyydä liikaa liksaa).312T4 sanoi:Villeneuve ja David Williamsille??? Ei Frank sentään seniili vielä ole! Korkeintaan toisen Frank sinne voi kelpuuttaa.
No kuka noista kolmesta???Jacques sanoi:Tai oikeastaan voisin kuvitella että yksi porukasta Villeneuve, Fisichella ja Coulthard (kaikki samaa ikä- ja kokemusluokkaa). Toinen kuski on Webber, mikäli Webber itse niin haluaa (eli toisin sanoen ei pyydä liikaa liksaa).
Toyota to 'clean out' F1 line-up
Toyota is likely to perform another 'clean sweep' on the driver front. The struggling F1 team cleaned out Cologne's starting line-up of Mika Salo and Allan McNish in late 2002 in favour of Olivier Panis and Cristiano da Matta. But the latter French and Brazilian drivers are now set for the chop.
Newspaper 'The Guardian' claims that the Mike Gascoyne inspired TF105, Toyota's fourth GP charger, will probably be driven by Williams refugee Ralf Schumacher. McLaren veteran David Coulthard is favourite to join him, said Alan Henry.
The British media report continues that Toyota believes Ralf and agent Willi Weber's 'asking price of about $18m a year needs to be trimmed significantly.'
A Williams 'insider' also reckons Schumacher, 28, is 'frustrated' in 2004. He said: "[Ralf] might be able to revitalise his form with a switch of team."
Ihmeellistä toimintaa kyllä Toyotalla. Ei noin lyhytjänteisellä toiminnalla kyllä synny mitään valmista. Kuskit ja insinöörit vaihtuu joka vuosi ja rahaa palaa.berra67 sanoi:Toyotalla menee molemmat shaföörit vaihtoon ja tilalle tulee mitä ilmeisemmin Ralf Shumacher ja David Coulthard!
Luonnollisesti Jacquesin pitäisi omata suht iso etulyöntiasema verrattaessa noihin kahteen muuhun jamppaan. :thumbup:312T4 sanoi:No kuka noista kolmesta???
Villeneuve taitaa olla sittenkin paras:thumbup:
Perustelin jo vähän ylempänä. Jospa lukisit ensin kaikki kommentit ajatuksella läpi ja sen jälkeen kommentoisit asiallisesti. Jookos?berra67 sanoi:Millä ihmeen perusteella Villeneuvella on etulyöntiasema?!?!? En nyt asaa niin näkisi.....mies joka ei ole ajanut vuoteen ja jolla maine olla vaikea tyypp...oman eduntavoittelija ja huono yhteistyökyky?!?!? Ja keskinkertainen kuski kaikenlisäksi
Joo, mielestäni D. Hill ja J. Villaneule pitäisi poistaa maailmanmestareiden listalta, ja merkata niitten vuosien kohdalle vain merkki mestaruudet! Mutta leikki sikseen, ainut syy minkä takia JV:llä voisi olla paremmat mahdollisuudet williamsille on se kun hän on pohjois-amerikkalainen ja Cart mestari! Joka tarkoittaa sitä että hänellä on aikaste suuri ns. mainosarvo.berra67 sanoi:Millä ihmeen perusteella Villeneuvella on etulyöntiasema?!?!? En nyt asaa niin näkisi.....mies joka ei ole ajanut vuoteen ja jolla maine olla vaikea tyypp...oman eduntavoittelija ja huono yhteistyökyky?!?!? Ja keskinkertainen kuski kaikenlisäksi
Tota noin oliko Coulthardilla tuollainen kypärä? Kuinka muistin, että sillä on aina ollut se Skotlannin lippu kypäränsä....Karpow sanoi:Tuo DC:n pirssi on kyllä vuodelta 95. Ajoihan hän McLarenilla jo 96.
Kirjoitin kyllä siihen perään myös että 'leikki sikseen', oikeasti oli kiva katsella JV:n ja miihkalin taistelua mestaruudesta! Mutta vielä kerran, pidän sen aikakauden williamsia aivan ylivertaisena autona!!!!:eek!:Karpow sanoi:No voi he**etti teidän kanssa... Pyyhitään Schumiltakin henkilökohtaiset mestaruudet pois kausilta 2000-2003, kun se voitti ne ylivoimaisella autolla ja merkitään merkkimestaruudet vain Ferrarille. :yuck: