VIP jäsenyys

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Muuten samaa mieltä, paitsi rahat käytettäisiin mieluummin forumin uutispuolelle kirjoittavien hyväksi. Kaljankittuuseen sitä rahaa löytyy ilman kolehtiakin.
Samaa mieltä, sillä olis suotavaa, että ne rahat ei menis vain jonkun marginaalisen kuppikunnan ilojen kustannukseen kuten ne eivät menneet silloinkaan, kun niitä vip-rahoja makseltiin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Zetor sanoi:
Hyvinkin pitkälti Olgan kanssa samaa mieltä. :ahem: :thumbup:
Nyt sitten vaan Zetor odotellaan rauhassa, kunnes paikalle saapuu joku (vois sanoo jopa melkoisella varmuudella, että kuka, mutta en sano :D) toteamaan, että tottakai me ollaan tätä mieltä, koska mitä suurimmalla todennäköisyydellä ei itte möötteen päästä :rolleyes:

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
OoPee sanoi:
Samaa mieltä, sillä olis suotavaa, että ne rahat ei menis vain jonkun marginaalisen kuppikunnan ilojen kustannukseen kuten ne eivät menneet silloinkaan, kun niitä vip-rahoja makseltiin.
Mut toisaalta voitaishan mekin järjestää härmässä pieni möötte - jos saatais patriot ynnämuut sponssaamaan.

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
OoPee sanoi:
Nyt sitten vaan Zetor odotellaan rauhassa, kunnes paikalle saapuu joku (vois sanoo jopa melkoisella varmuudella, että kuka, mutta en sano :D) toteamaan, että tottakai me ollaan tätä mieltä, koska mitä suurimmalla todennäköisyydellä ei itte möötteen päästä :rolleyes:
:D :thumbup:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Oopeen ja kumppaneiden marinan syy on selvä. He valittavat, koska eivät ennätä itse möötteen.

Ihan samaan tapaanhan Patriot valittaa VIP-oikeuksista. Itse kaveri ei ennättänyt (tai pystynyt) maksamaan vip-oikeuksia ja on nyt pollia vaille....ihan siis sama ollakko ilman pollia vai kaljaa.

Niin ja voin kuvitella, että ne jotka eivät ole vielä vippiä (antaneet) maksaneet, innostuvat siitä että rahat käytetään "pienen piirin" kaljan juontiin. Tämänhän pitäisi olla selvää :thumbup:

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
Formulanomi sanoi:
Oopeen ja kumppaneiden marinan syy on selvä. He valittavat, koska eivät ennätä itse möötteen.
Ei pidä paikkaansa... meillehän ei moinen ikinä mieleen tulisi. :eek: OoPeekin juo vai jagerteetä. :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:

Ihan samaan tapaanhan Patriot valittaa VIP-oikeuksista. Itse kaveri ei ennättänyt (tai pystynyt) maksamaan vip-oikeuksia ja on nyt pollia vaille....ihan siis sama ollakko ilman pollia vai kaljaa.

Niin ja voin kuvitella, että ne jotka eivät ole vielä vippiä (antaneet) maksaneet, innostuvat siitä että rahat käytetään "pienen piirin" kaljan juontiin. Tämänhän pitäisi olla selvää :thumbup:
Huomatkaa! Mä siis EN sanonut kuka vaikka tiesin :rolleyes:

Ace17

Acenteella
Olga sanoi:
Muuten samaa mieltä, paitsi rahat käytettäisiin mieluummin forumin uutispuolelle kirjoittavien hyväksi. Kaljankittuuseen sitä rahaa löytyy ilman kolehtiakin.
Juuri näin. Vaikka F1-Forumin talous lienee tällä hetkellä tilanteessa "rahaa on niin paljon, ettei paskalle taivu", niin eiköhän mahdollisille vip-lisätuloille löytyisi silti ihan oikeasti hyödyllisiä kohteita, kuten Olga mainitsi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Voishan tehdä niin että ne ei-VIPIT jotka ovat osallistuneet Tosen muistamiseen ovat osoittaneet sen verran solidarisuutta F1-forumilla, että ansaitsevat VIPpi-herkut:thumbup:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Jones sanoi:
Voishan tehdä niin että ne ei-VIPIT jotka ovat osallistuneet Tosen muistamiseen ovat osoittaneet sen verran solidarisuutta F1-forumilla, että ansaitsevat VIPpi-herkut:thumbup:
Tarkistit ensin ettei patriot ole tolla listalla ?

patriot

Foorumin senaattori
FO110K sanoi:
lyhykäisyydessään tätä mieltä:
- ne jotka on maksanu, pitäkööt avatarit yms niinku nytkin...
- ne jotka ei oo maksanu jatkaa kuten tälläkin hetkellä.
- jos haluaa avatarit yms vip jutut, niin maksavat saman summan kuin vipit aikanaan, ja raha laitetaan esmes sivuun seuraavaa virallista möötteä varten jossa paikalla oleville kustannetaan sitten jotakin...
Mähän en ala teidän mööttejä kustantamaan! Sanoisin, että huonoin ajatus toistaiseksi!

patriot

Foorumin senaattori
Jones sanoi:
Mun mielestä nää on kaksi eri asiaa.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
patriot sanoi:
Mähän en ala teidän mööttejä kustantamaan! Sanoisin, että huonoin ajatus toistaiseksi!
Poikkeuksellisesti samaa mieltä patriotin kanssa, myös Tose-jutusta.

Olgan ehdotukseen sanoisin joskus jotain jonnekin kirjoittaneena, että itse olen rahan jakamista uutisia rustaaville vastaan, mutta jos rahaa joskus siihen suuntaan pistettäisiin, niin hyvä ajatus voisi sen sijaan olla esimerkiksi Autosport-Atlaksen käyttöoikeuksien kustantaminen toimituksen käyttöön. Ja tätä ennen vielä mielellään purkalla, rautalangalla ja parilla palalla jeesusteippiä kokoon parsitun "uutissoftan" vaihto johonkin ihan oikeaan tuotteeseen, mikäli tuo ilmainen vaihtoehto ei osoittaudukaan toimivaksi.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Sen "ylimääräisen" rahan käyttäminen esim. kirjoituspalkkioihin ei taida olla ihan yksinkertainen juttu.

Parempi olisi käyttää rahat softiin tai esim. noihin käyttöoikeuksiin atlakselle jne.

Edit: Lisätään nyt vielä se, että todennäköisesti niitä jotka ovat halukkaita maksamaan vip-oikeuksista on alle yhden käden sormet tai toistepäin....-->sitä ylimääräistä rahaakaan ei siis ole :D Tää koko juttu on siis floppi...;)