Micael
Micael
Minulla ei jostain syystä toimi -Manage Attachments- ominaisuus?
Eilen vielä toimi vaan eipä tänään.
Eilen vielä toimi vaan eipä tänään.
Elämä on :thumbup:patriot sanoi:Kallista touhua! :nope:
Jätähän esim, kaljat ostamatta ja sijoita forumiinpatriot sanoi:Kallista touhua! :nope:
Perinteisesti näissä asioissa on vapaamatkustajain mielipide jätetty huomioimatta.patriot sanoi:Kallista touhua! :nope:
Puhu Jaskalle!Bobakki sanoi:Perinteisesti näissä asioissa on vapaamatkustajain mielipide jätetty huomioimatta.
Elämä kallis, F1-forum halpa.Mutku sanoi:Elämä on :thumbup:
Mun käsittääkseni mä olen VIP-maksun maksanut, jo aikoja sitten :doubtful:patriot sanoi:Puhu Jaskalle!
Mun mielestä patriotin kannattaisi aloittaa säästäminen vaikkapa nettiyhteyden kk-maksussa...Orava sanoi:Patriotin kannattaisi määritellä 20 euronsa kohde tai vaikka säästää VIP-oikeuksia varten. Vonkuminen ei auta.
patriot sanoi:Aikoinaan vipit oli tulossa kaikille. Jacques ja Jaska(sama henkilö) torpedoivat hankkeen. :mad_old:
Matxi sanoi:Älä itke. Laske vain tuostakin montako viestiä olet kirjoittanut tänne saati sitten montako tuntia olet jo täällä oleskellut. Aika saatanan halpa suoraan sanottuna suhteessa 'saatuun hyötyyn'. Toki voi siipeillä ja olla tukemattakin.
Siis tärkeintähän tässä tapauksessa taitaa olla se, että saa kitistä ja valittaa.Olga sanoi:Uskomatonta, miten paljon ikänsä puolesta aikuisena pidettävä mies jaksaa kitistä yhdestä 20 euron maksusta. :nope:
Anteeksi. Lupaan olla jatkossa hiljaa tästä asiastaOlga sanoi:Uskomatonta, miten paljon ikänsä puolesta aikuisena pidettävä mies jaksaa kitistä yhdestä 20 euron maksusta. :nope:
Hyvä, että viesti meni perille! :thumbup:Sam sanoi:Anteeksi. Lupaan olla jatkossa hiljaa tästä asiasta
Kolahti kovasti.Olga sanoi:Hyvä, että viesti meni perille! :thumbup: