kouvotsvoni
Banjottu
Miten niin tällä kertaa?Todennäköisemmin tällä kertaa olen kotona ja runkkaan!
Miten niin tällä kertaa?Todennäköisemmin tällä kertaa olen kotona ja runkkaan!
Tuota.. Se teidän yhteiskuva... Sieltä triathlon-leiriltä...Onko sulla mun vai Jackun kuva käytössä?:doubtful:
Tulen möötteen ainostaan jos Moe on paikalla.Ainakin nuo hahmot! Howdya en ole edes nähnytkään vielä muuta kuin ohimennen.. Jännä sinänsä, että oon tavannut ~90 hahmoa mutta en Captain Howdya enkä Moe Szyzlakia! :doubtful:
aika-ajoja?Tulen töllöttämään kisaa baariin. :thumbfh:
entäs karting? Tuutko vahvistamaan team tamperetta, joka jää muuten ihan jalkoihin?Tulen todennäköisesti paikalla, jos Juskanenkin tulee!
Lupaan harkita asiaa, tuossa porukassa olisi ilo tulla viimeisenä maaliinentäs karting? Tuutko vahvistamaan team tamperetta, joka jää muuten ihan jalkoihin?
Sorry, se ilo on varattu mulle.Lupaan harkita asiaa, tuossa porukassa olisi ilo tulla viimeisenä maaliin
:thumbup::thumbup::ahem::ahem:Lupaan harkita asiaa, tuossa porukassa olisi ilo tulla viimeisenä maaliin
Käsittääkseni siellä on aina ainakin korikaupalla kaljaa.Onko ilmaista viinaa tarjolla? Voisi harkita
Möötteporukkahan on liittynyt viinaklupiin.Onko ilmaista viinaa tarjolla? Voisi harkita
Onko ilmaista viinaa tarjolla? Voisi harkita
:ahem:Möötteporukkahan on liittynyt viinaklupiin.
Kun maksaa €2000/kk niin saa joka möötessä vetää ilmaista viinaa niin paljon kuin huvittaa.