Ei vaan...lahjattomat harjoittelee.:thumbfh:Lahjattomat ovat noviiseja.
Jooh, taalla oli helvetti irti... Ei tasta voi paasta muutaku ylospainNiin siellä Islannissa taitaa taantuma runnella taloutta vähän eri tavalla, kuin täällä? Mutta sigusi taitaa kuitenkin henkiä optimismia? Siis jos arvaisi, että uusi päivä tai aika ja hyvä alkaa uudestaan jotain uutta....?
ok.. entä karting?Ehkä tulen ihan kostoksi. Jätetään muotoiluvaraus.
ilmoittautumiset ei ole vielä alkanut. Teen toikin ensi viikolla.. Mut 24 on näillä näkymin maximi osallistujamäärä.Montako Myllypuroon mahtuu vielä? Kattoo nyt eka.
Tervetuloa kartingia katselemaan. Me mennään isolla porukalla sinne sport academyyn, joten varsin todennäköisesti pääset sinnekin. Ainakin kannattaa yrittää. Minkä ikäinen olet?Viittisköhän sitä tulla paikan päälle? Kun ei kauhean kaukana ole. Vois mennä tsiigaamaan kartingia. Baariin ei varmaan päästetä.
no ei se henkivakuutuskaan pään lentämistä estä.. vai estääkö?Ei ole henkivakuutusta. Enhän minä uskalla tulla ajamaan, kun voi vaikka pää irrota.
14 olen.Tervetuloa kartingia katselemaan. Me mennään isolla porukalla sinne sport academyyn, joten varsin todennäköisesti pääset sinnekin. Ainakin kannattaa yrittää. Minkä ikäinen olet?
No saisi hyvät rahat edes perikunta:frank:no ei se henkivakuutuskaan pään lentämistä estä.. vai estääkö?
ok, sitten saattaa olla hiinä ja hiinä, mutta katsotaan.. tule nyt ainakin kartingia katsomaan.. Siellä pitää yleisönkin olla viimeistään 10:45 paikalla, koska he sulkevat sitten ovet kun aloitetaan.14 olen.
Pitää kattoa vielä että pääsenkö. En voi luvata vielä, kiva olisi tulla.ok, sitten saattaa olla hiinä ja hiinä, mutta katsotaan.. tule nyt ainakin kartingia katsomaan.. Siellä pitää yleisönkin olla viimeistään 10:45 paikalla, koska he sulkevat sitten ovet kun aloitetaan.
olettaisin että Sporttiinkin pääset sisään kyllä kun on kyse päivästä, saattavat tietty kenkiä myöhemmin sit pois, mutta luulis sinne kartingin jälkeen vielä sisään pääsevänPitää kattoa vielä että pääsenkö. En voi luvata vielä, kiva olisi tulla.