Virallinen F1-Forum möötte Helsingissä 23.5.

FO110K

Banned
no kartingissa on tietty periaate että polkimille pitää ylettää ja että ikä & taidot riittää "aikuisten" autoon, eli suoranaista ikärajaa siis...

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
no kartingissa on tietty periaate että polkimille pitää ylettää ja että ikä & taidot riittää "aikuisten" autoon, eli suoranaista ikärajaa siis...
Millaisilla autoilla siellä muuten ajetaan? Teho/paino jne.

Tiedoksi: En lukenut kuin viidennen sivun.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Elikäs tuollaiselta perushuvipuistomikroautolta nyt näin äkkiseltään vaikuttaisi. Mene ja tiedä, en ole kokeillut.
No ei sisäradoilla mitään superkilpureita kai koskaan olekaan? Toi lakisääteinen 60km/h nopeusrajoituskin vaikeuttaa asiaa. :tongue:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Minusta vähän tuntuu enämpi siltä, että eksyn paikalle. Kattoo sitä ajamista, kun pitäisi lähteä jollain klo5 junalla:thumbfh:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mä ehkä tulen kaljakekkereihin, kilpa-ajoihin en tule mä vaan maksan niitä.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Minusta vähän tuntuu enämpi siltä, että eksyn paikalle. Kattoo sitä ajamista, kun pitäisi lähteä jollain klo5 junalla:thumbfh:
Siis tarkoitatko ettet jaksa valvoa viiteen asti ilman voimajuomaa vaiko että jos heräät viiden junaan, niin olet liian väsynyt kilpaillaksesi?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Siis tarkoitatko ettet jaksa valvoa viiteen asti ilman voimajuomaa vaiko että jos heräät viiden junaan, niin olet liian väsynyt kilpaillaksesi?
Jos hyppään klo5 junaan, niin aika katkonaiset yöunet olen vetänyt (pentolinossa ei mikään mukava nukkua) ja sammun vielä jatkobaariin ennen ekaa huikkaa.

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Omaan osallistumiseen sen verran päivitystä, että osallistun mööten lisäksi kartingiin. Debyyttikilpailu. :)