Millaisilla autoilla siellä muuten ajetaan? Teho/paino jne.no kartingissa on tietty periaate että polkimille pitää ylettää ja että ikä & taidot riittää "aikuisten" autoon, eli suoranaista ikärajaa siis...
Editoin ilmoittautumistopicin avausviestiin tiedot autoista (kopioitu radan kotisivuilta):Millaisilla autoilla siellä muuten ajetaan? Teho/paino jne.
Tiedoksi: En lukenut kuin viidennen sivun.
Elikäs tuollaiselta perushuvipuistomikroautolta nyt näin äkkiseltään vaikuttaisi. Mene ja tiedä, en ole kokeillut.Editoin ilmoittautumistopicin avausviestiin tiedot autoista (kopioitu radan kotisivuilta):
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=29139
Tuossa toikissa voit myös ilmoittautua mukaan! :ahem:
No ei sisäradoilla mitään superkilpureita kai koskaan olekaan? Toi lakisääteinen 60km/h nopeusrajoituskin vaikeuttaa asiaa. :tongue:Elikäs tuollaiselta perushuvipuistomikroautolta nyt näin äkkiseltään vaikuttaisi. Mene ja tiedä, en ole kokeillut.
Pyydä ponsoria sun ajeluihin.Mä ehkä tulen kaljakekkereihin, kilpa-ajoihin en tule mä vaan maksan niitä.
Mä laitan vielä sut maksamaan mun juomingit, olit paikalla tai et.Pyydä ponsoria sun ajeluihin.
Siis tarkoitatko ettet jaksa valvoa viiteen asti ilman voimajuomaa vaiko että jos heräät viiden junaan, niin olet liian väsynyt kilpaillaksesi?Minusta vähän tuntuu enämpi siltä, että eksyn paikalle. Kattoo sitä ajamista, kun pitäisi lähteä jollain klo5 junalla:thumbfh:
Ei mulla ole niin paljon rahoja. Ajeluihin ehkä olisi, mutta ei juominkeihin. Ehkä jonkin aperatiiviin vois.Mä laitan vielä sut maksamaan mun juomingit, olit paikalla tai et.
Jos hyppään klo5 junaan, niin aika katkonaiset yöunet olen vetänyt (pentolinossa ei mikään mukava nukkua) ja sammun vielä jatkobaariin ennen ekaa huikkaa.Siis tarkoitatko ettet jaksa valvoa viiteen asti ilman voimajuomaa vaiko että jos heräät viiden junaan, niin olet liian väsynyt kilpaillaksesi?
Eli kohtapuolin lähdet ajelemaan kohti Helsinkiä?Tulen vaikka Micralla.
Pakattu on jo. Tai siis viime mööten vaatekassi taitaa olla edelleen kaapin perukoillaEli kohtapuolin lähdet ajelemaan kohti Helsinkiä?
WUHHUU!Niin, itsehän tuotan itseni paikalle sekä että kartinkiin ja möötteen. :alppu: