Virallinen F1-Forum möötte Helsingissä 23.5.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jacques
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Teen yllätyshyökkäyksen listalla olemattomana ja valeasuun sonnustauneena. Vitun Nörtit!

Jaskattu nimi mööttellä! Tuonhan pitäis selvästi olla Juskasen syntymäpäivämöötte! 21-v, niii! :frank:

Muistaakseni palaan edellisenä päivänä Suomeen, mutta en silti uskalla lupautua paikalle vielä. Pitää katsoa lähempänä kuvioita.

Jaskattu nimi mööttellä! Tuonhan pitäis selvästi olla Juskasen syntymäpäivämöötte! 21-v, niii! :frank:

Muistaakseni palaan edellisenä päivänä Suomeen, mutta en silti uskalla lupautua paikalle vielä. Pitää katsoa lähempänä kuvioita.
Editoitu ohjelmaa! ;)

Valitettavasti itse en varmaan ole kovin pitkään jatkoilla, koska mulla on seuraavana päivänä pyöräkilpailu. Mutta toivottavasti muu porukka saa aikaan kunnon bileet! :ahem:

Saattanen ilmestya molempiin, taikka sitten vain Sporttiin.... :alppu:

Kun Knoukkari ei paase, niin pitais ainaskin Howdy, Alppu ja Kyrjola saada mukaan, pari muutakin... :thumbfh:

Ja Moe tietty kans. :thumbup:

Kun Knoukkari ei paase, niin pitais ainaskin Howdy, Alppu ja Kyrjola saada mukaan, pari muutakin... :thumbfh:

Ja Moe tietty kans. :thumbup:

Ainakin nuo hahmot! Howdya en ole edes nähnytkään vielä muuta kuin ohimennen.. Jännä sinänsä, että oon tavannut ~90 hahmoa mutta en Captain Howdya enkä Moe Szyzlakia! :doubtful:

En ole edelleenkään kaivattu henkilö ko tapahtumissa.