Nyt voi olla, että mulle sit taas onkin.. :frown: :alppu:kouvotsvoni sanoi:Nyt sillä olutlistallakaan ei ole väliä:alppu: :alppu: :jaska: :thumbfh:
Nyt voi olla, että mulle sit taas onkin.. :frown: :alppu:kouvotsvoni sanoi:Nyt sillä olutlistallakaan ei ole väliä:alppu: :alppu: :jaska: :thumbfh:
Hei mies, sitten sanoista tekoihin ja ensiksi ajamaan Kaanaseen!:ahem:K.Yrjola sanoi:TÄLLÄ hetkellä näyttää ihan ku tulisin Tampereelle tuolloin.
Jos KY tulee ajamaan, se laitetaan naistensarjaan, mutta sulla ei silti huoltaS.A sanoi:Kai Wilzku muuten lähtee Kaanaaseen kaahaamaan?
Onhan se vähän noloa, jos voitan naistensarjan ainoana osaanottajana.![]()
Mulle sopisi kyllä kyyti just Hyvinkäältä.S.A sanoi:Kai Wilzku muuten lähtee Kaanaaseen kaahaamaan?
Onhan se vähän noloa, jos voitan naistensarjan ainoana osaanottajana.![]()
Voin muuten koukata Hyvinkään kautta, jos joku on sieltä möötteen kyytiä vailla.
Jos kyytiä tarvitset, olen varmaan Lohjalta lähdössä miittiin. Kaanaan kautta.Jason DeVillain sanoi:Suattaapi olla jotta tulen muutamalle oluselle & aika-ajoja seuraamaan.
:thumbfh:
Ei tule.Jussi sanoi:Jos KY tulee ajamaan,
K.Yrjola sanoi:Ei tule.
Jussi sanoi:
K.Yrjola sanoi:
Kiitos, mutta kyyti on jo järjestetty.S.A sanoi:Jos kyytiä tarvitset, olen varmaan Lohjalta lähdössä miittiin. Kaanaan kautta.![]()