Virallinen Tamperemöötte '08 topicci!!!!

Estate

Well-known member
Kai Wilzku muuten lähtee Kaanaaseen kaahaamaan?

Onhan se vähän noloa, jos voitan naistensarjan ainoana osaanottajana. :rolleyes:

Voin muuten koukata Hyvinkään kautta, jos joku on sieltä möötteen kyytiä vailla.

Örfil

Guest
S.A sanoi:

Onhan se vähän noloa, jos voitan naistensarjan ainoana osaanottajana. :rolleyes:
Jos KY tulee ajamaan, se laitetaan naistensarjaan, mutta sulla ei silti huolta ;) :thumbup:

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
S.A sanoi:

Voin muuten koukata Hyvinkään kautta, jos joku on sieltä möötteen kyytiä vailla.
Mulle sopisi kyllä kyyti just Hyvinkäältä. :) Tuosta ajamisesta en oikein ole innostunut, pisteet sille hahmolle kuka saa mut osallistumaan kyseiseen hommaan. :D

Örfil

Guest
Pisteitä jaetaan ainoastaan kisatulosten perusteella, ei niitä "lahjoitella" :ahem:

Estate

Well-known member
Mun nimen perään voi aloituspostaukseen lisätä kartingin. :)

Örfil

Guest
Katselin osallistujalistaa ja siellä oli kolmaskin naishenkilö: nyt lobbaamaan tytöt arzipuppy mukaan!

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Harkitsen vakavasti ainakin tuota kartingia. Perkeleen kärpänen kun meni pureen Forssas. :dunno:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
En omaa nimeäni ekan postauksen listassa nähnyt, mutta sanonpa vielä, että olen siis tulossa, myös kartingia ajamaan.

Estate

Well-known member
Jason DeVillain sanoi:
Suattaapi olla jotta tulen muutamalle oluselle & aika-ajoja seuraamaan.
:thumbfh:
Jos kyytiä tarvitset, olen varmaan Lohjalta lähdössä miittiin. Kaanaan kautta. ;)

FO110K

Banned
lfb & S.A. ok, editoin postausta :thumbup:

käväsen radalla lauantaina ja varmistelen tuon 24.5. pvm:n että se on edelleen vapaana yms, sitten tietty ilmoittelua tänne :)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Vahvistan osallistumiseni myös kartingiin! Huomasin kevätkarting-raporteistanne sellaisen epäkohdan, että teillä ei ollut siellä liikkuvaa shikaania lainkaan. Tämä poikkeama pitää siis korjata kahdessa seuraavassa karting-skabassa, joten I'm in! ;)