Virallinen Tamperemöötte '08 topicci!!!!

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Hahmot geiloord ja Juskanen ilmestynevät Treelle ensi lauantaina aika-ajoja katselemaan ja parantelemaan edellispäivän juhlallisuuksien aiheuttamaan krapulaa.

Jos jollain on tarjolla retkimajoitusta 2:ahdelle hengelle, niin privailkoon, kiitos.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Jos nyt sattuu käymään niin ettei oman tiimin kanssa ollakaan menossa jostain syystä Poriin 24.5. kart-kisoihin niin tähän ei vissiin silti mahdu mukaan..? Voi silti hyvin olla etten pääsisikään mutta se varmistuu lähempänä ensi viikonloppua :)
Noh läsnäolostani riippumatta Jussi lienee yksi vahvimpia ennakkosuosikkeja mutta *tahtoo oikeasti taas vääntämään kisaa* :thumbup:

Örfil

Guest
Kouvon vastaus oli niin epämääräinen että en tiedä tuleeko vai eikö eli 10. kisaaja puuttuu vielä + n. 7 muuta ilmoittautumista :D Kaikki ilmoittautumiset lasketaan saapumisjärjestyksessä.

Tunnustettakoon että Suzu meikäläiselle on jotakuinkin "kotirata": meiltä on matkaa sinne n. 6-7 km ja siellä on tullut ajettua viimeisten parin vuoden aikana harjoituskierros jos toinenkin ;) Ja kisojakin jo muutama.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Jussi sanoi:
Tunnustettakoon että Suzu meikäläiselle on jotakuinkin "kotirata": meiltä on matkaa sinne n. 6-7 km ja siellä on tullut ajettua viimeisten parin vuoden aikana harjoituskierros jos toinenkin ;) Ja kisojakin jo muutama.
Tunnustettakoon että Suzu on meikäläiselle ihan vieras rata. meiltä on matkaa sinne melkein 200 km, enkä ole ikinä sielä ajanut metriäkään. En ole myöskään ajanut karting-autolla millään radalla sitten Hyvinkää kartingin, jossa jätin leikin kesken kun olin niin paskassa kunnossa. ;)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jussi sanoi:
Kouvon vastaus oli niin epämääräinen että en tiedä tuleeko vai eikö eli 10. kisaaja puuttuu vielä + n. 7 muuta ilmoittautumista :D Kaikki ilmoittautumiset lasketaan saapumisjärjestyksessä.
Vai epämääräinen:doubtful: Tulen tulen tulen tulen tulen tulen tulnen utlnen utlmnen

Örfil

Guest
Seitsemän vahvistanut jo tulonsa tsutsukarttiin, kolmelta hahmolta odotellaan vielä vastausta.

FO110K

Banned
muistakaas sitten heitellä privaa mulle tahi jussille te jotka haluatte kyydin tuonne tsutsuun esim keskustasta...
kouvolle yks paikka mun kärryssä varattuna kuitenkin jo :)

Örfil

Guest
Ja jos on huonossa kunnossa jo mennessä, mulla on korkea, katteellinen peräkärry johon voidaan levittää pressu alle ;)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mikäs tuo ohjelma nyt sitten on? *ei jaksa lukea toikkia kuin vähän alusta* koska karting ja koska aika-ajot? En ole vielä majapaikkaa tutkinut. Enköhän sen löydä kuiteskin.

FO110K

Banned
no topicin ekassa postauksessahan ne lukee... :rolleyes:

edit. tosin myönnettävä että päivitin eilen myöhään sinne vasta noita kartingin tietoja, mut kuitenkin :)

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Kahdeksan jo kasassa.

Illan ohjelmasta puuttuu listasta J Mosleyn raippaylläri, mutta se onkin yllätys ;)

Örfil

Guest
...ja yhdeksäs ilmoittautui eli kisa on nyt varma. Se yksi puuttuva (jo Kaanaaseen ilmoittautunut) mahtuu vielä mukaan.

Laitan huomenna tiistaina kaikille privaa aikataulusta, maksujärjestelyistä etc.

FO110K

Banned
kyydeistä asiaa, eli kuinkahan moni nyt kyytiä keskustasta tuonne suzukartiin on vailla?
puhuttiin jussin kanssa että voidaan tulla hakemaan populaa esim rautatieaseman kulmalta, mikäli tarvitsee :)

Örfil

Guest
Ne jotka tulevat autolla, tässä kartta ja osoite:

Keskusojankatu 12, Tampere

Thunder

Vihan aiheuttaja
Jumaliste, kesti sen verran aikaa, että sain edes jotenkin ymmärrettyä F110K:n ja Jussin viesteistä, päivämäärät, hinnat ja paikat ovat ties missä toikissa tahansa mutta olen silti edelleen mukana, varmistan näin osallistumiseni.

Sähköpostin Jussin ja F110K:n viesteissä on edelleen vähän epäselvyyttä aikataulujen, hintojen kanssa, että ei todellakaan tiedä, että mikä on nyt se selkeä, päivitetty lista?:confused:

Toivottavasti ei muut ole joutuneet pehmustettuihiin, niin eri tyyppisiin karttikoppeihin, jonka seiniä pehmustaa ihanan pehmeät kankaat ja ovessa pienen pieni ikkunan reikä...:rolleyes:

Estate

Well-known member
Mietin tässä, kuinkahan kannattaisi tehdä.

Olen ehkä menossa yöksi kaverin luo Hervantaan.
Kannattaisiko minun viedä ensin auto sinne ja tulla bussilla keskustaan, josta sitten jonkun kyydissä jatkan Suzukartiin vai etsinkö itse tieni karting-radalle, heivaan auton sitten kaverin luo ja jatkan keskustaan ryyp...möötteämään?

Vai pitäisiköhän sitä olla selvä ja palata jo lauantaina kotikulmille... :rolleyes:
Kannattaisiko tässä tapauksessa parkkeerata auto keskustaan (mihin?) mööten ajaksi?