Testikuljettajat ovat nykyään kuin ei mitään. Molemmat kuljettajat ovat pr-miehiä. Sennalla koitetaan Renaultista tehdä Lotusta ja Fauzy on malesialaisen omistajan pakon sanelema juttu. Onko Marussialla edes intressejä valita omia kuljettajia? Hyvä johtaja/talli valitsee parhaan kuljettajan talliinsa. Tässä tapauksessa rahan/nopeuden suhteen. Hauskaa kun rupeat nyt itsekin myöntymään, että sponsorointi onkin hyvä juttu. Saa nähdä pärjääkö Lotus Vodafonelle. Banneri tuulettaa silloin chapmanin lakki päässäToisin on tietenkin Marussian kohdalla, jolla olikin paljon sanavaltaa Gravity-GENII:n kehityskuljettajan valintaan Marussia Virginille.
Ja lähinnä tämä vain sivuaa tätä Virgin-keskustelua, mutta oliko Lotus Renault GP:llä jotain tarvetta vaihtaa kuljettajiaan? Eiköhän kuljettajavalinnat kuitenkin ole varsin mitätön osa tallin omistussuhtessa. Ja Baharhan sanoi, että hekin haluasivat pitää Petrovin. Sen lisäksi Lotus toi mukanaan tiimiin kaksi kuljettajaansa, Fauzyn ja Sennan.
Lotuksella näyttäisi siis olevan vähintäänkin yhtä paljon valtaa Lotus Renault'lla kuin Marussialla Virginillä. Molemmat myös vaihtoivat kilpailulisenssinsä sopimaan automerkkien kotimaata. Ja jos Lotus kykeni siihen omistamatta osakettaan ja Marussia joutui sellaisia ostamaan, niin eipähän jää epäselväksi kummalla on enemmän vaikutusvaltaa ja vähän paremmat neuvottelijat.
OT: Ostan Willamsin osakkeita kun niitä saa joten rupeanko kutsumaan talliani yritykseni mukaan? NO joo, en ostaa, mutta samalla logiikalla kuin Carter ja Jellinek, niin aivan hyvin voisin.
Viimeksi muokattu: