No jos nyt yleensä tarkastellaan uusien tallien kehitystä, niin onhan Lotus ainoa joka on selvästi pystynyt autoaan viemään eteenpäin. Tallilla on resursseja sekä muualta palkattua osaavaa henkilökuntaa. Virginillä ongelmia tuottaa rajallinen budjetti ja isomman bensatankin aiheuttama viivästys auton muussa kehityksessä. Pieniä uudistuksia on tietty sielläkin saatu tuotua autoon, mutta Lotuksen vauhdista talli on pudonnut aika pahasti. Silverstoneen on tulossa ensimmäinen suurempi aeropäivitys Barcelonan hainevän ja suuremman tankin jälkeen.
Hispanian "kehittymisestä" olen edelleen vähän eri mieltä. Okei talli on kyllä saanut taakseen lisää tukijoita, ja tulevaisuus sentään näyttää jossain määrin turvatulta. Mutta jollen ole ihan tynnyrissä elellyt, niin auto on edelleen sama mikä se oli Bahrainissakin. Säädöt on kuitenkin saatu kohdalleen, ja jollain radoilla auto on näyttänyt toimivan paremmin kuin jollain muilla. Kisavauhdissa kuitenkin molemmat Virginit ovat yleensä olleet vahvempia, Lotuksista puhumattakaan.
Hispanian liikkeistä on mielestäni tullut aika vähän mitään tietoa. Tiedä sitten johtuuko siitä että mitään ei tapahdu? Tuulitunnelia piti saada vuokralle ja jostain jotain tehdastilaa laitteistoakin olisi hyvä olla. Ihan jo ensi kautta ajatellen. Sitten kun tallilla on fasiliteetit edes samassa kunnossa kuin Virginillä, niin voidaan katsella sitä kehittymistä uudemman kerran.