Onko Buemi kyljessä tekninen vika?
Ylimääräinen osa autossa :idea:Kyllä kai se sitte on jonkin sortin tekniseks viaks laskettavissa...
Aika pirun iso ylimääräinen osa kyllä.Ylimääräinen osa autossa :idea:
Petrov kenties Virginille jos kyseinen kauppa toteutuu?...Venäläisille oma F1-talli?
Viihdejätti Virginin pyörittämä Formula ykkösten Virgin-talli saattaa Auto Motor und Sport -lehden mukaan vaihtaa omistajaa jo tämän kauden jälkeen. Virginin omistaja Richard Branson olisi Auto Motor und Sportin mukaan saanut rahakkaan tarjouksen venäläiseltä autonvalmistajalta Marussialta. Marussian johtaja Nikolai Fomenko kertoi aiemmin Marussian pyrkivän Formula ykkösiin 2012.
Virgin-kauppojen toteutuessa Marussia voidaan nähdä F1:ssä jo ensi vuonna. Samalla talli palkkaisi kuljettajakseen Vitali Petrovin, joka vaatimattomien esitystensä takia tuskin saa jatkaa Renaultilla.
Branson ei toistaiseksi ole ottanut kantaa Marussia-huhuihin. Hän on aiemmin vakuutellut Virginin jatkavan F1:ssä, vaikka tulokset ovat alittaneet kaikki odotukset. Lähdelaza.fi
Sinänsä huvittavaa, että voiko Bransonilla olla jotain odotuksia tallin tuloksia kohtaan, jos hän ei ole sijoittanut euroakaan sen kilpailutoimintaan? Muutenkin hän on osoittanut melkoista välinpitämättömyyttä tallia kohtaan. Manor ja Wirth ansaitsevat mielestäni paremman isännän, joka oikeasti haluaa ajaa tallia eteenpäin. Marussia on muuten tällä hetkellä yksi tallin sponsoreista.Branson ei toistaiseksi ole ottanut kantaa Marussia-huhuihin. Hän on aiemmin vakuutellut Virginin jatkavan F1:ssä, vaikka tulokset ovat alittaneet kaikki odotukset. Lähdelaza.fi
Pitäisin todennäköisempänä Mihail Aljošinia, joka on tiettävästi saanut tarjouksen Virginiltä. Marussian siirtyminen merkittävämpään osaan Manor Grand Prix'lla voisi laskea tuon tarjouksen hintaa Aljošinin henkilökohtaisia sponsoreita tyydyttävälle tasolla. Tällä hetkellä Mihailin rahoittajat kuulemma pitävät kaikkia kolmea F1-tarjousta hyötyyn nähden ylihintaisina ja FR3.5-mestari tähyää edullisempiin luokkiin (ainakin DTM on mainittu yhdeksi vaihtoehdoksi).Petrov kenties Virginille jos kyseinen kauppa toteutuu?...
Vaikea uskoa, että Booth ja Wirth ovat antaneet 80% tallista ilmaiseksi.Sinänsä huvittavaa, että voiko Bransonilla olla jotain odotuksia tallin tuloksia kohtaan, jos hän ei ole sijoittanut euroakaan sen kilpailutoimintaan?
Siksi mainitsinkin sanan kilpailutoiminta. Virgin osti tallin "ulkokuoret", ja auttaa sponsoreiden hankkimisessa, muttei muuten ole satsannut tallin toimintaan lainkaan.Vaikea uskoa, että Booth ja Wirth ovat antaneet 80% tallista ilmaiseksi.
Fomenko sanoi että haluaisi nähdä Petrovin jo ensi kaudella hänen autossaan mutta sanoo että ei voi antaa hänelle kilpailukykyistä autoa, eli ainakin ensi kausi pitää vielä odotella ennenkuin mies saatetaan nähdä Marussia Virgin Racing tiimissä.Marussia Virgin Racing, eli venäläiset menivät sitten ostamaan osan tiimistä. Diili ei kuitenkaan johda merkittäviin muutoksiin tallin sisällä. Petrov Glockin rinnalle?
Mitä varten Petrovilla pitäisi olla kilpailukykyinen auto?Fomenko sanoi että haluaisi nähdä Petrovin jo ensi kaudella hänen autossaan mutta sanoo että ei voi antaa hänelle kilpailukykyistä autoa
Ei minkään takia mutta Fomenko kertoi haastattelussa että ei ottaisi häntä tiimin ainakaan vielä sillä auto ei ole niin kilpailu kykyinen kun se pitäisi "petroville" olla.Mitä varten Petrovilla pitäisi olla kilpailukykyinen auto?
Onhan tuossa oma pointtinsa, Virginillä kun Petrov ajaisi vihoviimeisenä ja silloinkin seinään. Nyt sentään ajelee vähän ylempänä seinään.Ei minkään takia mutta Fomenko kertoi haastattelussa että ei ottaisi häntä tiimin ainakaan vielä sillä auto ei ole niin kilpailu kykyinen kun se pitäisi "petroville" olla.
Mulla on viime aikoina ollut usko vähissä Virginin suhteen, mutta ehkäpä tämä Marussia sopimus on juurikin se rahallinen boosti mitä talli kaipaa. Usko Wirthin osaamiseen on edelleen kova, kunhan gubbe vaan saisi tehdä työnsä rauhassa.Autosport sanoi:Although there remain cynics in the pitlane about Virgin's use of CFD, rather than wind tunnel work, Wirth is convinced it is the right way to go.
"The bottom line is that we are just learning about this," he said. "We have put updates on the car, which have made it faster - end of story. We haven't put enough on because, guess what, we haven't had the money - and also we spent so much time on reliability.
"That is why this Marussia financial stabilisation is so important. It has been a real battle this year, financially, and from my side, we know we are going to get paid so we can get on with the job. It is so exciting."