Päivä on tietysti vasta alussa, mutta ekan pätkän jälkeen näyttää siltä, mitä hieman pelkäsinkin, että ei Lapin vauhti välttämättä niin hyvää ole, että Lappi ajamalla Neuvillen ottaisi kiinni. Mutta saa nähdä, EP yleensä parantaa kisan edetessä. Ei tosin Kallekaan ihan helpolla näytä pääsevän, yleensä kuitenkin lauantaiaamu ollut iskun paikka ja melko pieni oli ero Thierryyn.Haabäg oli eilen sitä mieltä, että korealaistiimin tallimääräysten aika olisi tämän hetken pistetilanteen johdosta ohi. Kerrassaan outo, vailla logiikkaa oleva analyysi.
Kyllä Lapilla on viulunsoittajan rooli tulevat kisat. Sen sijaan se kiinnostaa, missä vaiheessa kuluvaa viikonloppua määräily alkaa. Lappi kun on tehnyt medioissa selväksi olevansa kovin allerginen määräyksille. Ja se ei voi olla vaikuttamatta ajosuorituksiin.
EPn housuissa ajaisin täyttä ja sitten päivän vikalla pätkälllä 10s odottelu. ihan vaan kiusallaan.Haabäg oli eilen sitä mieltä, että korealaistiimin tallimääräysten aika olisi tämän hetken pistetilanteen johdosta ohi. Kerrassaan outo, vailla logiikkaa oleva analyysi.
Kyllä Lapilla on viulunsoittajan rooli tulevat kisat. Sen sijaan se kiinnostaa, missä vaiheessa kuluvaa viikonloppua määräily alkaa. Lappi kun on tehnyt medioissa selväksi olevansa kovin allerginen määräyksille. Ja se ei voi olla vaikuttamatta ajosuorituksiin.
Se välivuosi olis Tänakille järkevä vain siinätapauksessa, että hän tietäisi pääsevän senjälkeen Toyotalle. Välivuosi ja sen jälkeen takaisin M-sportille, ei mitään järkeä. Vielä pari keskeytystä tekniseen vikaan ja Hyundai alkaa näyttämään huokuttelevalta vaihtoehdolta. Varsinkin kun tälläkertaa heillä sentään jopa on tallipäällikkökin saatu palkattua ja jos Tänakille luvataan ehdoton ykköskuskin asema ja lupaus sijoitusten vaihtamisesta kabinetissä, niin ahne manageri Märtin varmasti on sulaa vahaa. Neuville tietty vetää herneet nenään, mutta mitä sitten, hän on hylkiö jo nyt ja hän voi vaikka mennä M-sportille keskeyttelumään kisojaKieltämättä siinä olisi hieno tarina jos välivuosi part II toteutuisi ja sitten vielä sen jälkeen noustaisiin fenixlinnun lailla takaisin mestaruustaistoon, etenkin jos sen tuloksena olisi toinen mestaruus Tänakille, mutta todennäköisyydet taitaa puhua enemmän sen puolesta et Tänakin ura päättyy siihen et sillat on poltettu jokaiseen WRC-teamiin - jos nyt ei täydellisesti, niin ainakin suuremmaksi osaksi.
Ajatuksen tasolla Tänak olisi kyllä mielenkiintoinen nähdä ykköskuskina jossain aivan kahjossa WRC-teamin projektissa (mallia Suzuki SX4 WRC), mutta tämä taitaa olla vielä epätodennäköisempää mitä aiemmin mainittu harhakuvaelma toisesta mestaruudesta.
Niin että tahallaan tähtää neljänneksi? Enpä usko. Taisi olla aito ja rehellinen kommentti, kuten aina EP:ltä.EP sanoo että ei tiedä miks ei saa autoa menemään niin limitillä kuin eilen.
Taitaapi olla kohtelias ilmaisu että ei sais ajaa "liian" kovaa.
Jos menis limitillä niin ottais Nevillen kiinni ja menis ohi. Sen jälkeen tallipäällikkö joutuis ikävään puuhaan.
No niin tahi näin mutta EP tarvii näitä hyviä pisteitä kun alkukausi meni miten meni.
Tavallaan samaa mietin itsekin, ja voihan se olla, että on ohjeistettu pysymään tiellä. En kuitenkaan usko, että siellä halutaan varsinaisesti antaa Evansille siimaa yhtään sen enempää, etenkin kun Neuvillen kuuppakaan ei välttämättä maaliin asti kestä ilman jonkin sortin lipsumisia. Noloa olisi sitten antaa Toyotalle kaksoisvoitto jos Neuville rypee. Tiimien mestaruuskin on varmasti helpommin otettavissa kuin kuskien, joten siinäkin mielessä kannattaa EP:tä kolmanneksi kannustaa. EP:n henkilökohtaisilla pisteillä kun ei Hyundaille ole sen kummemmin merkitystä enää tässä vaiheessa.EP sanoo että ei tiedä miks ei saa autoa menemään niin limitillä kuin eilen.
Taitaapi olla kohtelias ilmaisu että ei sais ajaa "liian" kovaa.
Jos menis limitillä niin ottais Nevillen kiinni ja menis ohi. Sen jälkeen tallipäällikkö joutuis ikävään puuhaan.
No niin tahi näin mutta EP tarvii näitä hyviä pisteitä kun alkukausi meni miten meni.
Ei ole Märtin enää Tänakin manageri.ahne manageri Märtin varmasti on sulaa vahaa.
Hypyt on rakennetty keinotekoisesti. Hyppää tosi korkeelle ja usein putoaa tasaselle. Vastaavasti keventävien nyppyjen puute lisää vauhtia tolkuttomasti.Upea ralli menossa! Harmi vieläkin se Ott:n rangaistus.
Aika hurjia noi hypyt, onko nuo alastulot jotenkin erikoisia/erityisen kovia? Kuskeille ei tunnu maistuvan.
Nyt iltapäivällähän ajetaan kaksi eri pätkää kahteen kertaan joten tokalla vedolla on sitten spooria.Toivotaan uraisia pätkiä toiselle loopille niin uskoisin Esupin tulevan läpi Neuvillea paremmin.